duminică, 28 februarie 2010

Cum sa te pregatesti pentru prima intalnire

Fie ca este un "blind date", asa cum se poarta deja pana si pe la noi, fie ca este prima data ca te intalnesti cu persoana in cauza ca si potentiali iubiti, dupa ce v-ati cunoscut ca amici, prima intalnire este foarte importanta. Ea poate sa ii ofere celuilalt informatiile necesare pentru a sti daca doreste sa existe un viitor impreuna sau daca este mai bine sa se retraga. Iata cateva "trucuri" pentru ca aceasta prima intalnire sa decurga perfect si chiar sa aveti sansa de a mai iesi impreuna si alta data.

1. Oricum pica intalnirea asta, fii sigur(a) ca ai apucat sa faci un dus.

Daca mai departe in relatie, iti mai poti permite sa te intalnesti cu persoana iubita dupa un meci de fotbal sau dupa un antrenament de tae bo de pilda si sa fii transpirat, in cazul unui prim date acest lucru este exclus. Chiar daca stii ca de fapt mirosi placut oricum, nu este momentul sa faci teste.

Incearca sa iti faci timp pentru un dus corespunzator, spala-te pe par si pregateste-te cum trebuie pentru aceasta intalnire. Broboane de sudoare, un miros "personal" sau unghiile neingrijite iti vor garanta ca acesta a fost ultimul date.

Dupa ce ai facut dus, foloseste un parful placut (nimic prea "excentric"), imbraca-te cu bun gust si fii gata sa il dai (o dai) gata.

2. Nu este momentul sa testezi pantofi noi.

Una dintre greselile pe care unii le fac o reprezinta purtarea pantofilor noi la o asemenea intalnire. Nu stiu cum stati voi, dar eu cel putin am mereu norocul sa ma stranga sau chiar sa ma raneasca. La prima intalnire (pentru ca nu stii pe unde te vei plimba), chiar nu poti testa pantofi, rugandu-te sa nu urci pe pereti de durere.

Asa ca e mai bine sa te bazezi pe niste pantofi care te-au servit pana acum fara probleme, sa ii cureti cu atentie si sa stii ca poti merge si 20 de km fara probleme in ei.

3. Hot couture? Nici gand.

Stiu ca incerci sa impresionezi si te gandesti la cele mai indraznete vestimentatii, mai ceva ca pe podiumurile de moda. Hainele in cauza sunt insa facute pentru podiumurile in cauza, nu pentru o intalnire.

Nu este cazul sa apari in trening la prima intalnire, pentru ca asta ar denota ca nu te-a interesat chiar de loc persoana in cauza. Incearca sa te imbraci cu ceva "sic", ceva care stii clar ca arata bine si ca este in acelasi timp de bun gust. Nu incerca sa porti haine prea sexy, pentru ca s-ar putea sa se inteleaga altceva. In mod normal e indicat sa porti haine de genul celor pe care le porti in mod obisnuit. Daca esti stilul "casual", poarta niste jeansi de calitate si curati, cu o bluza frumoasa si niste pantofi de bun gust. Chiar nu trebuie sa apari in frac (ca barbat) sau in rochie de epoca.

4. Mai las-o cu machiajul ..

Asta e clar pentru noi, fetele. Oricat de mult iti doresti sa fii superba, incearca sa nu exagerezi. Mai nou barbatilor le place un machiaj discret si chiar tu te vei simti mai bine. Daca nu te machiezi de obicei, poti alege intre ceva foarte "fin" sau chiar deloc.

5. NU intarzia

Chiar daca nu ne putem cu totii lauda ca suntem cei mai punctuali de pe pamant, aceasta prima intalnire trebuie sa te "oblige" sa incerci sa vii totusi la timp. Fii acolo cu 2-3 minute inainte si nu o (il) lasa sa te astepte.

6. Nu incerca sa pari ceea ce nu esti.

Majoritatea mai vizionam cate un sitcom de pilda si in multe intalnesti situatii ilare: el sau ea incearca sa impresioneze si dupa aceea, dupa ce relatia (culmea) incepe sa mearga, nu mai stie cum sa acopere minciunile in cauza, incat se poate ajunge si la despartire sau cel putin la o puternica dezamagire din partea celui mintit.

Daca nu esti savant la NASA, chiar mai ai o sansa. Orice job ai avea sau orice scoala ai frecventa, spune mereu adevarul si prezinta-te intr-o lumina pozitiva. Incearca sa te porti cu atentie si bun simt si sa subliniezi calitatile pe care le ai. Atentie din nou sa nu exagerezi: adevarata fata se va arata destul de repede si ar fi pacat sa fie total diferita de imaginea pe care ai incercat sa ti-o creezi.

7. Nu sta ca mutul, dar nici nu monopoliza discutia.

Eu personal tind sa o monopolizez, dar incerc si eu sa ma schimb. Daca esti o persoana extrovertita si guraliva, incearca sa il implici in discutie si pe celalalt. Ofera-i "mingea la fileu" si ajuta-l sa treaca de timiditate. Daca tu esti o persoana timida, incearca sa gasesti subiecte comune de discutie si sa conversezi pe temele in cauza. Nu te speria de ideea de a sta la povesti cu cineva, incearca sa te gandesti la interlocutor ca la un prieten cu care simti nevoia sa discuti despre anumite aspecte.

Alege-ti cu grija cuvintele, dar in acelasi timp nu te lasa atras prea mult de cele atat de rare si de complexe, incat ar necesita DEX-ul. Trebuie sa pari o persoana culta si isteata, nu trebuie totusi sa il faci pe celalalt sa cada prada vreunui complex de inferioritate.

8. Nu este momentul sa iti prezinti memoriile "opera completa".

Stiu ca simti ca parca va cunoasteti de 20 de ani (este extraordinar cand se intampla asta) si ca ai putea sa ii spui totul. Incearca sa oferi ceva informatii vitale (pentru a te putea cunoaste mai bine), nu iti prezenta chiar toata viata si mai ales NU vorbi prea mult despre relatiile anterioare. Chiar si mai important: abtine-te de la barfe sau de la comentarii dure la adresa altora. Imaginea ta chiar ar avea de suferit.

Ideea unui prim date este pana la urma sa iti faci o idee despre persoana in cauza si acea persoana sa adune de asemenea niste informatii despre tine.

NU iti crea asteptari foarte mari de la aceasta intalnire. Poate ca nu va merge atat de bine (fara nicio vina din partea voastra) pentru ca pur si simplu nu sunteti compatibili sau poate ca "nu a fost sa fie". Daca ai respectat micile noastre sfaturi cu siguranta ca te-ai prezentat extraordinar de bine si ca ai facut o impresie placuta.

Incearca acum, dupa ce ai terminat aceasta intalnire sa studiezi cum a decurs aceasta, ce ti-a placut si ce nu la persoana in cauza. Inca din acest moment iti poti face o impresie si poti decide daca e vorba si de a doua intalnire.

4 comentarii:

  1. salut , eu sunt incepator , bine foarte incepator in dragoste , desi sunt indragostit dupa o fata , si ma uitam dupa niste sfaturi ( n-ar trebui sa strice niciodata :D ) . in caz ca as avea o intalnire : zici ca nu e bine in trenig sport , desi astfel eu ma simteam cel mai lejer . la nivel de tesatura e un fel de pijama care o port pe-afara :) desi obijnuiesc sa port pulovere.
    eu ma gandeam sa fiu cu 1-2 ore inainte , dar apoi ce fac daca ma plictisesc si ma satur de intalnire , mai apoi :D
    la subiectul discutie , mi s-a parut foarte frumos , cred , ca sa te simti ca ai vorbi cu un prieten :)
    acum imi spui sa nu-i spun totul ?! ( i-am spus tot ce simt pt ea prin mesaje ... da stiu am gresit :( un mic / mediu sfat mi-ar prinde bine . cineva ?).

    RăspundețiȘtergere
  2. e o mica mare diferenta intre dragostea pasionala gen la prima vedere si dragostea autentica care nu te lasa sa actionezi de la primele intalniri,prima data trebuie sa fie o prietenie stransa si pe urma sa vina dragostea,stiu ca e tentat sa spunem dapoi o sa imi fure persoana draga mie altcineva,inseamna ca nu se merita sa intri intr-o relatie cu respectivu respectiva,daca gandesti altfel e selfish love si vrei sa fi neaparat cu ea si de aia nu ai rabdare si vrei chiar de la prima intalnire sa o saruti ca sa fi sigur.Eu asa vad lucrurile

    RăspundețiȘtergere
  3. O mărturie uimitoare despre un jucător care mi-a adus soțul înapoi la mine. Numele meu este May Lookman, locuiesc în Marea Britanie și sunt fericit căsătorit cu un soț minunat și grijuliu, cu doi copii. O mare problemă a apărut în familia mea acum șase luni, între mine și soțul meu. Atât de îngrozitor încât a dus cazul în instanță pentru divorț. a spus că nu a mai vrut să rămână niciodată cu mine și că nu mă mai iubește. Așa că a plecat de acasă și i-a determinat pe mine și pe copiii mei să suferim dureri severe. Am încercat tot posibilul să-l recuperez după multe cerșetori, dar fără rezultat. și a confirmat că și-a luat decizia și nu a mai vrut să mă mai vadă. Așadar, într-o seară, când mă întorceam de la serviciu, am întâlnit un vechi prieten de-al meu care l-a întrebat pe soțul meu. Așa că i-am explicat totul, așa că mi-a spus că singurul mod în care aș putea să-l recuperez pe soțul meu era să vizitez un jucător de vrăji, pentru că și el a funcționat. Așa că nu am crezut niciodată în vraja, dar nu am avut de ales decât să-i urmez sfatul. Apoi mi-a dat adresa de e-mail a jucătorului de vrăji pe care l-a vizitat. {ogunomospellcaster@gmail.com}. Așadar, în dimineața următoare, am trimis un e-mail la adresa pe care mi-a dat-o, iar vrăjitorul m-a asigurat că îl voi recupera pe soțul meu a doua zi. Ce afirmație uimitoare !! Nu am crezut niciodată, așa că a vorbit cu mine și mi-a spus tot ce trebuie să fac. Apoi a doua zi dimineață, atât de surprinzător, soțul meu, care nu mă sunase în ultimele șase luni, mi-a sunat să-mi anunțe că se întoarce. Așa că s-a întors în aceeași zi, cu multă dragoste și bucurie, și și-a cerut scuze pentru greșeala și durerea pe care mi le-a provocat mie și copiilor mei. Apoi, din acea zi, relația noastră a fost acum mai puternică decât în ​​trecut, cu ajutorul unui jucător de vrăji. Prin urmare, vă voi sfătui să-l vizitați cu amabilitate pe marele Dr. Ogun Omo dacă vă aflați într-o astfel de stare sau dacă aveți vreo problemă legată de „readucerea fostului dvs. înapoi. Așadar, mulțumesc dr. Ogun Omo pentru că mi-a adus soțul înapoi și am adus din nou bucurie familiei mele. {ogunomospellcaster@gmail.com}
    De asemenea, vindecă și readuce EX înapoi,
    1 leac pe bază de plante HIV / ADIS.
    2 Tratamentul cancerului pe bază de plante.
    3 Curățarea rupturii articulației.
    4 herpes vindecă ierburi.
    5 feluri de orez jeleu.
    6 HPV leac de plante medicinale.
    7 Vindecarea diabetului.
    8 recuperează-ți fostul.
    9 Vraja sarcinii.
    10 cura HTP.
    11 Vindecarea aerului hepatitic.
    12 Covid 19 coronia vires cure.
    13) Tratamentul astmului.

    RăspundețiȘtergere
  4. Căsătoria mea mergea atât de bine când soțul meu a început brusc să aibă relații matrimoniale suplimentare cu secretara sa și când am aflat că nu vine acasă. Am început să caut ajutor pentru că nu pot crește copii singuri și apoi l-am întâlnit pe atotputernicul doctor Charles care mi-a spus să nu-mi fac griji și că îmi va restabili căsătoria. Așa a vrăjit și soțul meu a venit la mine pledând pentru tot ce a făcut în spatele meu. Mulțumesc Atotputernicului Doctor Charles Ești un om de cuvinte!

    E-mail: doctorcharlesspellword99@gmail.com sau WhatsApp lui la +27638477619

    RăspundețiȘtergere