duminică, 28 februarie 2010

Ce sa discuti la prima intalnire

Prima intalnire deseori aduce dupa ea un grad de incertitudine, anxietate si neliniste. Sunteti multi cei care va intrebati: ‚Cu ce sa ma imbrac?’ ‚Unde sa merg?’ ‚Cum ajung acolo?’, dar cea mai mare intrebare este ‚Si ce sa discut cu ea?’

Prima intalnire este cea mai�potrivita ocazie pentru a cunoaste mai bine persoana de care esti interesat. Iata aici cateva idei despre subiectele pe care le poti aborda si cele de care sa stai deoparte la prima intalnire

Viata personala

In functie de cat de confortabil te simti sa vorbesti despre viata ta personala, vei hotari ce si cat vei spune despre tine la prima intalnire. E bine sa ai un echilibru. Daca iti place partenera, s-ar putea sa vrei sa ii spui mai multe despre tine, ca sa te cunoasca mai bine, dar asta nu inseamna ca trebuie sa spui totul.

Familie si prieteni

Familia si prietenii sunt un subiect bun de abordat la prima intalnire. Dar daca treci prin anumite probleme familiale nu e recomandat sa�le�spui partenerei tale. Poate vei regreta.

Munca

Intotdeauna jobul este un subiect foarte ok pe tema caruia poti discuta. Nu numai ca iti vei cunoaste mai bine partenera, dar iti vei da seama si ce fel de om e, ce fel de caracter are, dupa planurile de viitor.

Calatorii

Poate fi foarte interesant sa vorbesti despre locurile in care ai trait sau ai calatorit. E posibil sa
aveti experiente similare, sau diferite din care puteti invata. Cere detalii. Intreab-o ce i-a placut si ce nu in calatoriile sale.

Pentru ca si subiectele sa vina de la sine, e bine ca locul de intalnire sa fie unul ales inteligent. Mergeti la un muzeu, sau la o expozitie, ori la vreun eveniment monden, ceea ce va va ingadui sa abordati multe alte subiecte. Poti comenta cu privire la locul in care te aflii, cere parerea partenerei, sau spune-o pe a ta.

13 comentarii:

  1. O mărturie uimitoare despre un jucător care mi-a adus soțul înapoi la mine. Numele meu este May Lookman, locuiesc în Marea Britanie și sunt fericit căsătorit cu un soț minunat și grijuliu, cu doi copii. O mare problemă a apărut în familia mea acum șase luni, între mine și soțul meu. Atât de îngrozitor încât a dus cazul în instanță pentru divorț. a spus că nu a mai vrut să rămână niciodată cu mine și că nu mă mai iubește. Așa că a plecat de acasă și i-a determinat pe mine și pe copiii mei să suferim dureri severe. Am încercat tot posibilul să-l recuperez după multe cerșetori, dar fără rezultat. și a confirmat că și-a luat decizia și nu a mai vrut să mă mai vadă. Așadar, într-o seară, când mă întorceam de la serviciu, am întâlnit un vechi prieten de-al meu care l-a întrebat pe soțul meu. Așa că i-am explicat totul, așa că mi-a spus că singurul mod în care aș putea să-l recuperez pe soțul meu era să vizitez un jucător de vrăji, pentru că și el a funcționat. Așa că nu am crezut niciodată în vraja, dar nu am avut de ales decât să-i urmez sfatul. Apoi mi-a dat adresa de e-mail a jucătorului de vrăji pe care l-a vizitat. {ogunomospellcaster@gmail.com}. Așadar, în dimineața următoare, am trimis un e-mail la adresa pe care mi-a dat-o, iar vrăjitorul m-a asigurat că îl voi recupera pe soțul meu a doua zi. Ce afirmație uimitoare !! Nu am crezut niciodată, așa că a vorbit cu mine și mi-a spus tot ce trebuie să fac. Apoi a doua zi dimineață, atât de surprinzător, soțul meu, care nu mă sunase în ultimele șase luni, mi-a sunat să-mi anunțe că se întoarce. Așa că s-a întors în aceeași zi, cu multă dragoste și bucurie, și și-a cerut scuze pentru greșeala și durerea pe care mi le-a provocat mie și copiilor mei. Apoi, din acea zi, relația noastră a fost acum mai puternică decât în ​​trecut, cu ajutorul unui jucător de vrăji. Prin urmare, vă voi sfătui să-l vizitați cu amabilitate pe marele Dr. Ogun Omo dacă vă aflați într-o astfel de stare sau dacă aveți vreo problemă legată de „readucerea fostului dvs. înapoi. Așadar, mulțumesc dr. Ogun Omo pentru că mi-a adus soțul înapoi și am adus din nou bucurie familiei mele. {ogunomospellcaster@gmail.com}
    De asemenea, vindecă și readuce EX înapoi,
    1 leac pe bază de plante HIV / ADIS.
    2 Tratamentul cancerului pe bază de plante.
    3 Curățarea rupturii articulației.
    4 herpes vindecă ierburi.
    5 feluri de orez jeleu.
    6 HPV leac de plante medicinale.
    7 Vindecarea diabetului.
    8 recuperează-ți fostul.
    9 Vraja sarcinii.
    10 cura HTP.
    11 Vindecarea aerului hepatitic.
    12 Covid 19 coronia vires cure.
    13) Tratamentul astmului.

    RăspundețiȘtergere
  2. Căsătoria mea mergea atât de bine când soțul meu a început brusc să aibă relații matrimoniale suplimentare cu secretara sa și când am aflat că nu vine acasă. Am început să caut ajutor pentru că nu pot crește copii singuri și apoi l-am întâlnit pe atotputernicul doctor Charles care mi-a spus să nu-mi fac griji și că îmi va restabili căsătoria. Așa a vrăjit și soțul meu a venit la mine pledând pentru tot ce a făcut în spatele meu. Mulțumesc Atotputernicului Doctor Charles Ești un om de cuvinte!

    E-mail: doctorcharlesspellword99@gmail.com sau WhatsApp lui la +27638477619

    RăspundețiȘtergere
  3. CUM SĂ VOI ÎNAPOI EX FĂRĂ FĂRĂ PANICĂ MULȚUMIRI MAREI DR JOE PENTRU REZOLVAREA PROBLEMELOR
    Informații de contact de mai jos: numărul WhatsApp + 1-7252404536
    Sunt Marian Zepa și vreau să depun mărturie despre puternicul DR JOE pentru salvarea relației mele. Trebuie să fiu dintre puținii care nu au probleme să arate și să spună cuiva cât de recunoscător sunt că am făcut din relația mea o relație melodioasă și lină. Am încercat să fiu mai pozitivă în legătură cu relația mea cu iubitul meu, se pare că a durat pentru totdeauna. O altă doamnă mi-a luat logodnicul de la mine și s-au mutat amândoi. Am plâns și l-am căutat să se întoarcă, dar el a refuzat să primească apelurile mele și să nu-mi returneze mesajele. Prietenul meu m-a prezentat la un puternic turnător de vrăji numit DR JOE care m-a ajutat să arunc o vraja de dragoste foarte puternică care mi-a readus logodnicul în 48 de ore. Am fost uimit și surprins când logodnicul meu a sunat să mă implore pentru iertare, din cauza puternicei vrăji de dragoste a lui DR JOE. Nu omiteți să contactați DR JOE prin următoarele mijloace, dacă aveți orice problemă maritală sau de relație. Informații de contact de mai jos: e-mail: drjoesolutionspells@gmail.com sau numărul WhatsApp + 1-7252404536

    RăspundețiȘtergere
  4. Numele meu este Monica Palomo. Vreau ca toată lumea să știe cât de recunoscător sunt după restaurarea căsătoriei mele cu ajutorul unui jucător de vrăji numit DR JOE. El este minunat și unic, am contactat aici online din mărturiile despre care am citit. I-am spus problemele mele și a aruncat o vrajă de dragoste că dragostea și legătura emoțională și, de asemenea, l-au adus pe soțul meu înapoi la mine în 48 de ore după ce a înșelat și a dorit un divorț. Pentru cel mai mare presupus al meu, soțul meu a venit cu o mașină nouă maro pe care tocmai mi-a cumpărat-o, acesta este cel mai bun lucru care mi s-a întâmplat vreodată și acum trăim foarte fericiți. DR JOE este acolo pentru a răspunde problemelor de relație. contactați-l prin e-mail Informații de contact de mai jos, e-mail: drjoesolutionspells@gmail.com sau numărul WhatsApp +1-7252404536

    RăspundețiȘtergere
  5. Este un privilegiu să împărtășești lumii această mărturie miraculoasă despre DR JOE. Sunt Elena Horvat în prezent în Anglia. Soțul meu a divorțat de mine cu 4 luni în urmă și am fost plin de remușcări pentru că nu știam ce să fac pentru a modifica problemele cu soțul meu. Am căutat ajutor pe internet cu privire la modul în care aș putea obține ajutor în căsătoria mea și am descoperit mari martori despre DR JOE care a fost progresist cu vrăjile sale. Am luat legătura cu el și iată că Dr. JOE mi-a spus că îmi va pregăti o vraja care să-l aducă înapoi pe soțul meu. Eram sceptic, dar nu aveam altă opțiune decât să lucrez cu el. 2 zile mai târziu, soțul meu m-a sunat și dragostea și fericirea au fost restabilite și l-am acceptat cu bucurie înapoi, astfel încât unirea mea cu el să funcționeze din nou perfect. Dacă aveți vreo problemă, contactați-l pe DR JOE, vă garantez 100% că vă va ajuta. e-mail: drjoesolutionspells@gmail.com sau numărul WhatsApp +1-7252404536

    RăspundețiȘtergere
  6. Am făcut o promisiune de a-mi spune mărturia pe tot globul odată ce bărbatul meu s-a întors la mine și soțul meu a venit exact așa cum mi-a spus DR ISIKOLO când m-a ajutat. Am făcut alegerea corectă de a fi contactat DR ISIKOLO marele jucător de vrăji care este capabil să vă ajute să vă rezolvați problemele. Omul meu m-a lăsat să sufăr și nu am crezut niciodată că va reveni la mine, dar când l-am contactat pe DR ISIKOLO m-a asigurat că omul meu va veni din nou. M-am conformat procedurii și, fără ezitare, a făcut munca care a redat dragostea și fericirea pe care am împărtășit-o. Soțul meu a fugit înapoi la mine în 48 de ore cerșind iertare și am confirmat că puterile sale sunt atât de autentice. Am fost atât de surprinsă încât vraja a funcționat exact așa cum mi-a spus el. Acest lucru este atât de uimitor și vreau să crezi pentru că DR ISIKOLO este atât de real și te îndemn să-l contactezi acum prin e-mailul său, astfel încât să te poată ajuta și în felul în care m-a ajutat. e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com De asemenea, îl puteți WhatsApp/Viber la +2348133261196.

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu am crezut niciodată în vrăji sau magie până când nu am întâlnit acest jucător special de vrăji numit DR ISIKOLO. Bărbatul cu care am vrut să mă căsătoresc m-a lăsat la 3 luni de la ceremonia noastră de nuntă și viața mea a fost pe dos. A fost alături de mine timp de 4 ani și chiar îl iubesc atât de mult. m-a lăsat pentru o altă femeie fără motive. când l-am sunat, el nu mi-a preluat niciodată apelurile și nu vrea să mă vadă în jurul lui. Deci, când i-am spus omului ce s-a întâmplat. m-a ajutat să fac niște consultații și m-a făcut să-mi dau seama că cealaltă femeie a făcut niște vrăji peste soțul meu și acesta este motivul pentru care m-a părăsit. Mi-a spus că mă va ajuta să arunc o vrajă pentru al aduce înapoi. La început am fost sceptic, dar am încercat și în 2 zile, Soțul meu m-a sunat el însuși și a venit la mine cerându-și scuze. Nu pot să cred că se poate întoarce vreodată la mine, dar acum sunt fericit că s-a întors și suntem căsătoriți acum și trăim ca o familie fericită. Postez acest lucru pe forum dacă cineva are nevoie de ajutorul acestui om, îl puteți contacta prin acest WhatsApp: +2348133261196 sau prin e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  8. Astăzi sunt atât de fericit din cauza a ceea ce DR ISIKOLO a făcut vieții mele. Numele meu este Dora Leon. vraja lui este atât de eficientă și de rapidă și nu am văzut niciodată cu adevărat un om de ajutor ca el, mi-a rezolvat problema, nu mă așteptam, am întâlnit oameni care vorbeau despre marea sa vrajă, i-am colectat contactul și l-am contactat, a răspuns imediat și întreb despre problema mea, i-am explicat cu lacrimi, mi-a spus că îl contactez, nu ar trebui să-mi fac griji că soțul meu va reveni la mine, în măsura în care încă îl iubesc, am fost uimit. Imediat întreb ce voi face pentru a-l recupera pe soțul meu, s-a reunit pe mine și soțul meu în 48 de ore și dragostea și fericirea au fost restabilite. Mulțumesc DR ISIKOLO. Și tu poți fi ajutat de el. E-mail: isikolosolutionhome@gmail.com. Îl poți Whatsapp la +2348133261196

    RăspundețiȘtergere
  9. Ajută-mă să-l sărbătoresc pe doctorul Isikolo pentru ajutorul său deosebit. Sunt unul dintre acei oameni care au spus că nu voi apela niciodată la un psihic, la un mag sau la orice altceva care să mă ajute cu problemele mele - cel mai puțin din toate problemele mele de dragoste, dar am ajuns la punctul în care știam că am nevoie de câteva îndrumări și sunt atât de bucuros că l-am găsit pe acest om numit DR ISIKOLO. Când aproape l-am pierdut pe David într-una dintre luptele noastre stupide și certurile noastre constante (s-a despărțit de mine), am crezut că am pierdut totul. Plâng toată ziua și cred că nu se va mai întoarce la mine. Am citit atât de multe mărturii despre vrăjirea de dragoste a Dr. Isikolo, despre cum a ajutat-o ​​să-l readucă pe fostul iubit înapoi. I-am trimis rapid un e-mail. și, de asemenea, să-l întorc pe soțul meu cu vraja lui de dragoste. Și când eram cel mai disperat, el nu a profitat de mine pentru că este sincer. Ați prestat un serviciu foarte bun pentru o persoană care are o adevărată nevoie. Nu știu cum ați făcut-o sau cum funcționează această vrajă de dragoste, dar tot ce știu este că FUNCȚIONEAZĂ și omul meu s-a întors la mine în 48 de ore așa cum mi-a promis !! Eu și soțul meu Davis suntem fericiți din nou împreună și voi fi întotdeauna recunoscător doctorului Isikolo. e-mail pentru orice fel de ajutor este foarte capabil și de încredere pentru ajutor: isikolosolutionhome@gmail.com sau puteți, de asemenea, să-l WhatsApp/SIGNAL la +2348133261196.

    RăspundețiȘtergere
  10. Viața nu a fost ușoară cu mine după ce căsătoria mea a fost ruptă când soțul meu a plecat pentru divorț, dar îi mulțumesc lui Dumnezeu pentru că l-a folosit pe DR WALE, care este ca un Dumnezeu pe Pământ pentru a-mi restabili căsătoria ruptă cu vraja sa puternică. Am suferit de depresie timp de 6 luni, dar astăzi, sunt atât de fericit că am cunoscut-o pe DR WALE pentru că vraja lui m-a făcut să cred că adevărul vrăjile sunt reale și funcționează. Am respectat fiecare instrucțiune pe care mi-a dat-o DR WALE pentru că mi-a promis că mă va face fericită și mândră și cu adevărat, toate acestea s-au întâmplat și soțul meu s-a întors la mine, cu genunchii pe pământ, cerându-mi iertare în câteva zile după ce am luat legătura cu el și acum suntem perfect legați din nou pe viață. Pot spune cu îndrăzneală tuturor celor de acolo că vrăjile DR WALE sunt într-adevăr cele mai bune și mai puternice. Îi sunt recunoscător pentru totdeauna până la sfârșitul timpului. Deci, vă puteți conecta cu el prin e-mail prin: WhatsApp / Viber: +2347054019402 sau prin e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  11. Când l-am găsit pe Dr.Ogaga, aveam o nevoie disperată să-l aduc înapoi pe fostul meu iubit. M-a părăsit pentru o altă femeie. S-a întâmplat atât de repede și nu am avut niciun cuvânt de spus în această situație. M-a părăsit după 3 ani fără nicio explicație. Îl contactez pe Dr.Ogaga prin contactul său și El mi-a spus ce trebuie să fac înainte să mă poată ajuta și am făcut ce mi-a spus, după ce i-am oferit ceea ce și-a dorit, a făcut o vrajă de dragoste pentru a ne ajuta să ne întoarcem împreună. La scurt timp după ce și-a făcut vraja, iubitul meu a început să-mi trimită din nou mesaje și s-a simțit îngrozitor pentru ceea ce m-a supus. A spus că am fost cea mai importantă persoană din viața lui și știe asta acum. Ne-am mutat împreună și el a fost mai deschis față de mine decât înainte și a început să petreacă mai mult timp cu mine decât înainte. De când m-a ajutat dr. Ogaga, partenerul meu este foarte stabil, fidel și mai aproape de mine decât înainte. Recomand cu caldura Dr.Ogaga oricui are nevoie de ajutor. E-mail: ogagakunta@gmail.com
    1) Vrăji de dragoste
    2) Vrăji de dragoste pierdută
    3) Vrăji de divorț
    4) Vrăji de căsătorie
    5) Vraja de legare.
    6) Vrăji de despărțire
    7) Alungați un Iubit trecut
    8.) Vrei să fii promovat în biroul tău/ Vraja de loterie
    9) vrei să-ți mulțumești iubitul
    Contactați acest om grozav dacă aveți vreo problemă pentru o soluție de durată
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  12. Sunt foarte surprinsă de experiența miraculoasă și de minunile Dr. Ayo care au fost răspândite pe internet și în întreaga lume. Cum a ajutat minunat oamenii din întreaga lume să-și restaureze iubiții pierduți. L-am contactat după ce am trecut prin atâtea mărturii de la diferiți oameni. El a ajutat să-l aducă înapoi pe fostul iubit, i-am spus despre soțul meu care m-a abandonat acum 8 luni și a plecat de acasă cu tot ce aveam, am fost nedumerit când mi-a spus doar să zâmbesc și să mă odihnesc asigurându-mă că el se va ocupa de toate în doar 48 de ore, după a doua zi soțul meu m-a sunat, am fost atât de șocată, am preluat apelul și nu-mi venea să cred urechilor, chiar mă implora să-l iert și făcea promisiuni la telefon, S-a întors acasă și mi-a oferit, de asemenea, cadouri foarte frumoase doar pentru el pentru a-și dovedi dragostea pentru mine, am fost atât de fericit că a trebuit să-l sun pe Dr. Ayo și i-am mulțumit, mi-a spus doar să împărtășesc veștile bune peste tot în lume. ,Ei bine, dacă aveți nevoie de un vrăjitor eficient și real pentru orice problemă în viața ta, îl poți contacta pe Dr. Ayo pe e-mailul său: drayospell@gmail.com sau pe WhatsApp-ul lui la: +2347055691377.

    RăspundețiȘtergere
  13. Soțul meu m-a lăsat cu doi copii, m-am simțit groaznic și aproape m-am sinucis pentru că ne-a lăsat fără nimic. Am fost emoționat în tot acest timp pentru că copiii m-au tot întrebat unde este tata. Mulțumesc Dr. Ayo pe care l-am cunoscut pe facebook, care l-a adus pe soțul meu acasă și a restabilit pacea între noi. Într-o zi fidelă în timp ce navigam pe internet am dat peste câteva mărturii despre Dr. Ayo și am simțit imediat nevoia să-i cer ajutor și mă bucur acum că totul mi-a ieșit bine până la urmă. Soțul meu este acasă acum cu copiii mei și nu a mai fost niciodată atât de multă dragoste și bucurie în casa mea până acum. Aveți probleme similare, spuneți-mă dacă vă pot ajuta. Contactați Dr. Ayo E-mail: drayospell@gmail.com sau sunați la +2347055691377

    RăspundețiȘtergere