duminică, 28 februarie 2010

Ce NU trebuie sa faci la prima intalnire !!!


#10-Cavaler in armura stralucitoare
Te intalnesti cu ea si ii dai o duzina de trandafiri rosii dupa care spui:`Caleasca va asteapta, domnita!` si te indrepti catre una dintre usile masinii tale. Poate ca in lumea ta, a fi cavaler este inca la moda. Nu imi place sa iti zdruncin visele de Fat-Frumos insa femeile nu se astepta sa te porti ca un portar. De fapt acest lucru poate fi chiar enervant. Bineinteles ca nu ne dorim nici un barbar care isi indeasa mancarea in gura cu ambele maini, vorbeste cu gura plina si tine coatele pe masa. Ceea ce ne dorim este de fapt undeva la mijloc: nici un cavaler in armura stralucitoare dar nici un haplea. Un gentilom ar fi perfect.

#9-Nu alege un loc de intalnire nepotrivit!
Te-ai oferit sa alegi tu restaurantul. Pe care dintre urmatoarele il alegi?
a) un restaurant fast-food
b) un restaurant sofisticat
c) un club de noapte
d) nici una dintre variantele de mai sus
Daca ai ales varianta d) poti sa te pupi singur. Este varianta castigatoare. Celelalte optiuni pot servi ca loc de intalnire dar nu ca loc de prima intalnire. Daca alegi un fast-food ii dai de inteles ca esti zgarcit, clubul de noapte te face sa pari pervers, iar restaurantul extravagant te face sa pari laudaros. Femeile isi doresc ceva nici prea scump, dar nici ceva prea ieftin-ceva potrivit, astfel incat sa nu para ca te straduiesti prea mult dar nici sa para ca nu te straduiesti deloc.

#8-Nu fi searbad!
Cand te intreaba unde vrei sa mergeti la cina nu da din colt in colt pentru ca in final sa spui `Nu conteaza!`. Iar cand ajungi la restaurant nu te holba minute in sir la menu pentru a intreba in final chelnerul ce iti recomanda. Femeile nu isi doresc un tip fara demnitate care nu poate lua o decizie ferma. Vrem un barbat cu coloana vertebrala, un barbat hotarat si increzator. De fapt pentru unele femei un barbat increzator e mai interesant decat unul cu simtul umorului sau unul aratos. Asadar, fii hotarat si ferm dar nu exagera pentru ca poti parea arogant.

#7-Nu te uita la televizor!
Asculti cu atentie povestile despre sora ei si noul ei job sau cele despre fratele ei care sustine masteratul in administrarea afacerilor si privirea ti se opreste pentru o secunda asupra televizorului aflat in spatele barului si ea te surprinde facand asta. Poate vei crede ca nu e mare scofala(sa fim seriosi, de abia ai aruncat o privire). Desi erai atent la discutie ea va interpreta privirea ta pe furis la televizor ca un semn ca nu te intereseaza. Si nu mai ajungi la intalnirea cu numarul doi. Trucul pentru a evita capcana televizorului este sa alegi un local care nu este utilat cu asa ceva, sau daca este incearca sa nu te asezi cu fata la el.

#6-Nu fi prea sincer!
Chiar daca tocmai ai iesit de la dezalcolizare nu trebuie sa ii impartasesti si ei acesta informatie, daca vrei sa mai iesi cu ea. Nu spun ca trebuie sa minti(sinceritatea este cea mai buna politica), dar nici sa ii spui totul. In acesta categorie sunt incluse dezalcolizarea, amenzile pentru viteza excesiva, divortul, faptul ca inca mai locuiesti la parintii tai, medicatia antidepresiva sau sifilisul de care ai suferit cu cativa ani in urma (care sper ca s-a vindecat). Va veni momentul in care ii vei putea spune toate astea dar prima intalnire nu este potrivita pentru acest lucru. Las-o sa ajunga sa te cunosca inainte sa o bombardezi cu adevarul. Mai mult ca sigur ca si ea iti asunde cateva lucruri.

#5-Nu o intrerupe!
Iti spune ca a fost in Anglia. Tu o intrerupi si ii spui ca si tu ai fost. Ea iti spune ca ii plac cei de la Coldplay si tu o intrerupi ca sa ii spui ca i-ai vazut in concert si ca au fost bestiali. Opreste-te acum si musca-ti limba! Este adevarat ca daca aveti gusturi comune aveti mai multe sanse sa va reintalniti dar nu trebuie sa o tot intrerupi pentru a sublinia cate de bine va potriviti. Nu numai ca este nepoliticos dar ii da de inteles ca iti place sa-ti auzi propria voce mai mult decat pe a ei. Asteapta pana cand termina ce are de spus dupa care uimeste-o cu interesele voastre comune.

4-Imbraca-te corespunzator!
Inainte sa iesi pe usa mai arunci o ultima privire in oglinda si te declari multumit de sapca si treningul rosu-albastru pe care le porti. Mai gandeste-te o data inainte sa iesi pe usa! Acesta este un outfit potrivit doar daca mergeti la un meci de fotbal. Femeile se gandesc mult la ce sa poarte la o prima intalnire, mai mult de atat, unele dintre ele merg atat de departe incat isi cumpara o rochie noua pentru aceasta ocazie. Nu ne asteptam nici sa te imbraci sport dar nici sa te imbraci prea elegant. Casual este cel mai potrivit.



#3-Nu aborda subiecte tabu!
In cazul in care ai crescut in copac nu ai de unde sa stii ca subiectele care trebuie evitate la o prima intalnire sunt: fostele prietene, religia, politica si banii. Acest ultim subiect este cel mai important deoarece contrar opiniei publice nu toate femeile sunt materialiste. De fapt daca latri pe marginea banilor(cat de mult castigi, ce masina conduci) o poti face pe tipa cu care te-ai intalnit sa isi doreasca sa isi ia campii. Daca vrei sa citesti mai multe despre subiectele tabu la primele intalniri apasa aici.
#2-Nu te holba la picolita!
Nu este vina ta ca picolita este buna rrau sau ca poarta un decolteu pana la brau, dar pentru nimic in lume nu trebuie sa arati ca ai observat acest lucru. In primul rand, oricat de discret crezi ca esti, partenera ta va observa. In al doilea rand, femeilor le place sa creada ca esti cu ele pentru ca asa vrei tu. Cu siguranta ca ai lasa orice tipa pentru un manechin de la Victoria's secret(la fel cum si noi am parasi instantaneu un barbat pentru Brad Pitt) dar acestea sunt numai fantezii. In schimb picolita este foarte reala si este chiar langa tine si daca partenera ta observa ca o privesti pe ascuns va considera ca esti un afemeiat.

#1-Nu te imbata!
Vrei sa te simti bine si vrei sa o faci si pe ea sa se simta la fel. Ce faci? Comanzi rapid doua randuri de tequila. Tequila=distractie, nu-i asa? Nu-i asa! Nu esti la petrecerea burlacilor, esti la o prima intalnire si indiferent daca iti place sau nu te afli sub observatia agila a unei femei. Sa bei cateva pahare de vin la cina este un lucru, sa te imbeti sau sa o imbii cu alcool este cu totul si cu totul alta mancare de peste. Nu vrei sa creada ca esti esti un copil mare si imatur. Daca sunteti cu masina ta nici nu te gandi sa bei mai mult de doua pahare! Siguranta are intaietate!

2 comentarii:

  1. O mărturie uimitoare despre un jucător care mi-a adus soțul înapoi la mine. Numele meu este May Lookman, locuiesc în Marea Britanie și sunt fericit căsătorit cu un soț minunat și grijuliu, cu doi copii. O mare problemă a apărut în familia mea acum șase luni, între mine și soțul meu. Atât de îngrozitor încât a dus cazul în instanță pentru divorț. a spus că nu a mai vrut să rămână niciodată cu mine și că nu mă mai iubește. Așa că a plecat de acasă și i-a determinat pe mine și pe copiii mei să suferim dureri severe. Am încercat tot posibilul să-l recuperez după multe cerșetori, dar fără rezultat. și a confirmat că și-a luat decizia și nu a mai vrut să mă mai vadă. Așadar, într-o seară, când mă întorceam de la serviciu, am întâlnit un vechi prieten de-al meu care l-a întrebat pe soțul meu. Așa că i-am explicat totul, așa că mi-a spus că singurul mod în care aș putea să-l recuperez pe soțul meu era să vizitez un jucător de vrăji, pentru că și el a funcționat. Așa că nu am crezut niciodată în vraja, dar nu am avut de ales decât să-i urmez sfatul. Apoi mi-a dat adresa de e-mail a jucătorului de vrăji pe care l-a vizitat. {ogunomospellcaster@gmail.com}. Așadar, în dimineața următoare, am trimis un e-mail la adresa pe care mi-a dat-o, iar vrăjitorul m-a asigurat că îl voi recupera pe soțul meu a doua zi. Ce afirmație uimitoare !! Nu am crezut niciodată, așa că a vorbit cu mine și mi-a spus tot ce trebuie să fac. Apoi a doua zi dimineață, atât de surprinzător, soțul meu, care nu mă sunase în ultimele șase luni, mi-a sunat să-mi anunțe că se întoarce. Așa că s-a întors în aceeași zi, cu multă dragoste și bucurie, și și-a cerut scuze pentru greșeala și durerea pe care mi le-a provocat mie și copiilor mei. Apoi, din acea zi, relația noastră a fost acum mai puternică decât în ​​trecut, cu ajutorul unui jucător de vrăji. Prin urmare, vă voi sfătui să-l vizitați cu amabilitate pe marele Dr. Ogun Omo dacă vă aflați într-o astfel de stare sau dacă aveți vreo problemă legată de „readucerea fostului dvs. înapoi. Așadar, mulțumesc dr. Ogun Omo pentru că mi-a adus soțul înapoi și am adus din nou bucurie familiei mele. {ogunomospellcaster@gmail.com}
    De asemenea, vindecă și readuce EX înapoi,
    1 leac pe bază de plante HIV / ADIS.
    2 Tratamentul cancerului pe bază de plante.
    3 Curățarea rupturii articulației.
    4 herpes vindecă ierburi.
    5 feluri de orez jeleu.
    6 HPV leac de plante medicinale.
    7 Vindecarea diabetului.
    8 recuperează-ți fostul.
    9 Vraja sarcinii.
    10 cura HTP.
    11 Vindecarea aerului hepatitic.
    12 Covid 19 coronia vires cure.
    13) Tratamentul astmului.

    RăspundețiȘtergere
  2. Căsătoria mea mergea atât de bine când soțul meu a început brusc să aibă relații matrimoniale suplimentare cu secretara sa și când am aflat că nu vine acasă. Am început să caut ajutor pentru că nu pot crește copii singuri și apoi l-am întâlnit pe atotputernicul doctor Charles care mi-a spus să nu-mi fac griji și că îmi va restabili căsătoria. Așa a vrăjit și soțul meu a venit la mine pledând pentru tot ce a făcut în spatele meu. Mulțumesc Atotputernicului Doctor Charles Ești un om de cuvinte!

    E-mail: doctorcharlesspellword99@gmail.com sau WhatsApp lui la +27638477619

    RăspundețiȘtergere