duminică, 28 februarie 2010

6 Pasi De La Singuratare La Dragoste


Primele impresii sunt foarte importante, mai ales la intalniri. Daca totul merge asa cum trebuie, prima intalnire va duce catre a doua intalnire si tot asa.
Deci, daca vrei sa faci o impresie buna, trebuie sa te pui la punct la capitolul maniere. Iata cum:

Pasul 1
Fii punctual(-a). Impresioneaza persoana cu care ai intalnirea prin punctualitate. Daca intarzii, vei ajunge agitat(-a) la locul intalnirii iar persoana care te asteapta va fi enervata si nervoasa.

Pasul 2
Gandeste-te la ce fel de haine sunt potrivite pentru locul sau evenimentul unde va duceti. Daca este o petrecere, un bal, o iesire in oras - la restaurant sau la film, trebuie sa te imbraci in acord cu locul in care te duci. Este important sa se vada ca te-ai straduit sa te imbraci cu ceva special pentru acea intalnire (fireste, fara sa exagerezi), ca nu ai aruncat la niste haine pe tine la intamplare, ca si cum nu i-ai da importanta.

Pasul 3
Pune intrebari. Toata lumea vrea sa afle tot ce se poate inca de la prima intalnire, dar este bine sa eviti intrebarile care il pun intr-o situatie jenanta pe cel/cea cu care esti. Trebuie sa arati ca esti interesat(-a) cu adevarat de persoana cu care vorbesti si sa intretii dialogul. Nu te lauda si nu acapara discutia, fa-l pe cel de langa tine sa se simta bine.

Pasul 4
Asculta. O dovada de politete si de buna crestere este sa-ti asculti partenerul de intalnire si sa te uiti in ochii acestuia in timp ce vorbeste, ca sa-i acorzi atentie si sa-ti arati interesul pentru ceea ce spune. Daca esti distras si te uiti in alta parte, persoana care vorbeste se va simti insultata si intalnirea va fi un esec.

Pasul 5
Pastreaza conversatia vie si antrenanta. Nu trebuie sa fi negetivist(-a) sau plictisit(-a). Cu o astfel de atitudine, persoana cu care te intalnesti se va speria de modalitatea negativa de a privi lucrurile si se va simti respins(-a).

Pasul 6
Vorbeste cu persoana cu care te-ai intalnit dupa ce s-a terminat intalnirea si cere-i parerea. Intalnirea nu se termina automat dupa ce el o lasa pe ea acasa, stabileste o a doua intalnire, daca este cazul. Chiar daca intalnirea a fost un esec, nu se stie niciodata, poate va imprieteniti si deveniti amici.

Sfaturi:
• Prima intalnire ar trebui planificata intr-un loc public.
• In cazul in care nu sunteti deja prieteni, prima intalnire il poate stanjeni pe cel cu care iesi pentru ca nu va cunoasteti. Un restaurant sau un cinematograf va permite sa fiti inconjurati de oameni si sa va simtiti mai in largul vostru.
• Intr-un grup, fa cunostinta persoanei cu care ai intalnirea cu toti ceilalti si include-o in mod activ in conversatie.

2 comentarii:

  1. O mărturie uimitoare despre un jucător care mi-a adus soțul înapoi la mine. Numele meu este May Lookman, locuiesc în Marea Britanie și sunt fericit căsătorit cu un soț minunat și grijuliu, cu doi copii. O mare problemă a apărut în familia mea acum șase luni, între mine și soțul meu. Atât de îngrozitor încât a dus cazul în instanță pentru divorț. a spus că nu a mai vrut să rămână niciodată cu mine și că nu mă mai iubește. Așa că a plecat de acasă și i-a determinat pe mine și pe copiii mei să suferim dureri severe. Am încercat tot posibilul să-l recuperez după multe cerșetori, dar fără rezultat. și a confirmat că și-a luat decizia și nu a mai vrut să mă mai vadă. Așadar, într-o seară, când mă întorceam de la serviciu, am întâlnit un vechi prieten de-al meu care l-a întrebat pe soțul meu. Așa că i-am explicat totul, așa că mi-a spus că singurul mod în care aș putea să-l recuperez pe soțul meu era să vizitez un jucător de vrăji, pentru că și el a funcționat. Așa că nu am crezut niciodată în vraja, dar nu am avut de ales decât să-i urmez sfatul. Apoi mi-a dat adresa de e-mail a jucătorului de vrăji pe care l-a vizitat. {ogunomospellcaster@gmail.com}. Așadar, în dimineața următoare, am trimis un e-mail la adresa pe care mi-a dat-o, iar vrăjitorul m-a asigurat că îl voi recupera pe soțul meu a doua zi. Ce afirmație uimitoare !! Nu am crezut niciodată, așa că a vorbit cu mine și mi-a spus tot ce trebuie să fac. Apoi a doua zi dimineață, atât de surprinzător, soțul meu, care nu mă sunase în ultimele șase luni, mi-a sunat să-mi anunțe că se întoarce. Așa că s-a întors în aceeași zi, cu multă dragoste și bucurie, și și-a cerut scuze pentru greșeala și durerea pe care mi le-a provocat mie și copiilor mei. Apoi, din acea zi, relația noastră a fost acum mai puternică decât în ​​trecut, cu ajutorul unui jucător de vrăji. Prin urmare, vă voi sfătui să-l vizitați cu amabilitate pe marele Dr. Ogun Omo dacă vă aflați într-o astfel de stare sau dacă aveți vreo problemă legată de „readucerea fostului dvs. înapoi. Așadar, mulțumesc dr. Ogun Omo pentru că mi-a adus soțul înapoi și am adus din nou bucurie familiei mele. {ogunomospellcaster@gmail.com}
    De asemenea, vindecă și readuce EX înapoi,
    1 leac pe bază de plante HIV / ADIS.
    2 Tratamentul cancerului pe bază de plante.
    3 Curățarea rupturii articulației.
    4 herpes vindecă ierburi.
    5 feluri de orez jeleu.
    6 HPV leac de plante medicinale.
    7 Vindecarea diabetului.
    8 recuperează-ți fostul.
    9 Vraja sarcinii.
    10 cura HTP.
    11 Vindecarea aerului hepatitic.
    12 Covid 19 coronia vires cure.
    13) Tratamentul astmului.

    RăspundețiȘtergere
  2. Căsătoria mea mergea atât de bine când soțul meu a început brusc să aibă relații matrimoniale suplimentare cu secretara sa și când am aflat că nu vine acasă. Am început să caut ajutor pentru că nu pot crește copii singuri și apoi l-am întâlnit pe atotputernicul doctor Charles care mi-a spus să nu-mi fac griji și că îmi va restabili căsătoria. Așa a vrăjit și soțul meu a venit la mine pledând pentru tot ce a făcut în spatele meu. Mulțumesc Atotputernicului Doctor Charles Ești un om de cuvinte!

    E-mail: doctorcharlesspellword99@gmail.com sau WhatsApp lui la +27638477619

    RăspundețiȘtergere