luni, 1 martie 2010

Zodiacul iubirii. Vezi compatibilităţile dintre zodii şi predicţiile pentru 2010!

Cum îşi pun astrele amprenta pe comportamentul tău în relaţia de cuplu? Cu ce zodie te potriveşti cel mai bine şi cu cine nu te vei bucura de o iubire îndelungată? Citeşte mai jos cum se comportă fiecare semn în relaţia de cuplu şi vezi compatibilităţile dintre zodii.

Mai mult, îţi oferim horoscopul pentru anul 2010, pentru fiecare zodie. Află cum îţi va merge în iubire pe parcursul acestui an şi cum trebuie să procedezi pentru a te feri de situaţiile neplăcute.

Berbec (21 martie - 20 aprilie, semn de foc)

Nativii din zodia Berbecului sunt naivi şi se bucură de lucruri aşa cum sunt ele. Deşi nu sunt egoişti, ei vor să li se îndeplinească dorinţele şi văd, în general, doar punctul lor de vedere. Este distractiv să fii alături de un Berbec, pentru că te va surpinde tot timpul cu idei noi şi nu vei avea timp să te plictiseşti. Totuşi, ai grijă! Berbecii te pot răni cu destul de multă uşurinţă, dar, la fel de uşor, iartă şi uită.

Berbecii sunt romantici, spontani, posesivi şi, uneori, excesiv de geloşi, îşi exprimă cu uşurinţă sentimentele şi sunt fideli odată ce îşi întâlnesc perechea perfectă.

În 2010: Trăieşti dragostea cu intensitate în prima jumătate a anului, cu accent pe partea senzuală şi fizică a relaţiei. Ai grijă să nu te concentrezi prea mult pe această legătură şi să neglijezi celelalte aspecte ale vieţii tale! În a doua jumătate a anului, vei fi mai relaxat şi vei renunţa la obsesia pentru reuşita în relaţia de cuplu.

Zodie compatibilă cu: Leu, Săgetător, Gemeni şi Vărsător.

Taur (21 aprilie - 22 mai, semn de pământ)

Cei născuţi în zodia Taurului sunt stăpâni pe sine şi nu se enervează prea uşor. Totuşi, dacă sunt scoşi din sărite, iese la suprafaţă încăpăţânarea ce le este specifică şi sunt în stare să calce totul în picioare. Pe de altă parte, ei sunt foarte loiali prietenilor şi familiei şi sunt gazde excelente.

Taurilor le place să fie alintaţi şi sunt, la rândul lor, drăgăstoşi. De asemenea, Taurii arată înţelegere şi sunt demni de încredere în relaţia de cuplu.

În 2010: Anul acesta va fi unul mult mai relaxant pentru tine din punct de vedere emoţional, faţă de perioada trecută. Chiar dacă eşti singur, acest lucru nu te va deranja şi vei profita pentru a cunoaşte oameni noi şi a flirta. Cei care au deja o relaţie, se vor bucura de armonie în cuplu şi vor lăsa deoparte vechile gelozii.

Zodie compatibilă cu: Capricorn, Fecioară şi Taur.


Gemeni (22 mai - 23 iunie, semn de aer)

Gemenii sunt persoane cu un grad ridicat de perspicacitate, însă, într-un fel sau altul, se trezesc deseori confuzi şi neştiutori. Pentru că se plictisesc repede, nativii din această zodie au nevoie permanent de activităţi noi. Gemenii sunt sensibili faţă de suferinţa altora şi sunt caracterizaţi de generozitate.

În dragoste, Gemenilor le place variaţia, alintul şi se distrează flirtând. Ei vor căuta relaţii cu persoane ce îi stimulează intelectual. Odată implicaţi într-o relaţie, Gemenii tind să fie posesivi.

În 2010: Stelele spun că ai putea fi în faţa unei relaţii noi şi de durată. În prima parte a anului, vei întâlni mai mulţi potenţiali parteneri, însă, după luna iulie, sentimentele tale se vor clarifica. Încearcă să te odihneşti şi să te relaxezi mai mult, şi efectele se vor vedea în viaţa ta amoroasă.

Zodie compatibilă cu: Gemeni, Balanţă şi Vărsător.

Rac (23 iunie - 23 iulie, semn de apă)

Nativii din zodia Racului sunt un pachet de emoţii şi sentimente. Pot fi timizi şi retraşi, pentru ca peste câteva momente să devină centrul atenţiei. Racii sunt foarte ataşati de casă şi de familie şi foarte protectivi în acest sens. Sentimentele lor vor fi păstrate întotdeauna departe de ochii lumii şi iartă extrem de greu greşelile celorlalţi. Sunt sensibili, şi cea mai mică remarcă îi poate închide în cochilie sau le poate creşte instantaneu încrederea în sine.

Racii îşi vor ascunde de cele mai multe ori sentimentele faţă de partener, după o mască rece. Cu toate acestea, iubesc cu pasiune şi pot fi foarte romantici. Racii nu se vor mulţumi niciodată cu dragostea ce le este oferită, dorind mereu mai mult. Deşi îşi arată cu greu sentimentele, fac eforturi să le demonstreze persoanelor dragi iubirea.

În 2010: Se anunţă un an plin din punct de vedere amoros. Din ianuarie şi până în luna mai, ai putea găsi iubirea la locul de muncă. O relaţie ce a fost până acum superficială s-ar putea transforma într-una serioasă. Cuplurile căsătorite vor îşi vor face prieteni noi şi vor socializa mai mult.

Zodie compatibilă cu: Scorpion, Rac şi Peşti.

Leu (23 iulie - 23 August, semn de foc)

Le place să fie centrul atenţiei şi să trăiască pe picior mare. Este vorba despre cei născuţi sub zodia Leului, persoane cărora le plac contextele sociale şi care îşi doresc să-i domine pe cei din jur. Personalitalea lor este maiestuoasă, asemenea celei unui veritabil leu. Dincolo de puterea aparentă, Leii se dovedesc însă vulnerabili şi sunt destul de uşor de rănit. Cu persoanele dragi, Leii sunt grijulii şi generoşi.

În iubire, Leii sunt cei ce îţi vor oferi sprijin la bine şi la rău şi te vor proteja. Posesivi, ei pot deveni extrem de geloşi. Pentru Lei, iubirea este de basm şi îşi vor alinta perechile cu cine la lumina lumânării şi buchete de flori.

În 2010: În prima jumătate a anului vei fi predispus spre petreceri şi chiar vei exagera puţin. Anul acesta vei prefera relaţiile mai superficiale, distractive, fără a căuta neaparat un viitor în viaţa de cuplu.

Zodie compatibilă cu: Berbec, Leu şi Săgetator.

Fecioară (23 august - 23 septembrie, semn de pamânt)

Nativii din zodia Fecioarei sunt perfecţionişti şi au o imagine impecabilă. Totuşi, în interior, sunt neliniştiţi şi îşi fac foarte multe griji. Nu prea se descurcă în contextele sociale şi sunt uşor iritabili. Fecioarelor nu le plac amânările şi preferă să facă lucrurile fără a depinde de alţii. Generozitatea nu îi prea caracterizează pe cei născuţi sub acest semn.

Sinceri şi de încredere, nativii din zodia Fecioarei sunt cu adevărat implicaţi în relaţiile de dragoste. Deşi îşi arată cu greu sentimentele, ei se vor purta cu multă grijă cu persoanele iubite.

În 2010: Ai încredere în tine şi asta te face interesant pentru cei din jur. Totuşi, iubirea îţi va intra în viaţă abia spre finalul anului, aşa că nu te grăbi să iei decizii deocamdată.

Zodie compatibilă cu: Taur, Capricorn şi Fecioară.

Balanţă (23 septembrie - 23 octombrie, semn de aer)

Cei născuţi în zodia Balanţei sunt persoane raţionale, politicoase şi grijulii. Personalitatea lor stă sub semnul unui paradox: pe de o parte, le plac discuţiile în contradictoriu, pe de altă parte, încearcă să aplaneze conflictele. Pentru că tind să privescă problema pe toate părţile, Balanţele vor lua cu greu decizii. Au diplomaţia în sânge, motiv pentru care vor evita cu uşurinţă conflictele.

Balanţele îşi exprimă cu uşurinţă setimentele şi vor găsi căi variate să îşi arate dragostea. Sunt în aşteptarea iubirii adevărate, căreia îi vor fi fideli şi loiali. Nativii din zodia Balanţei sunt romantici şi iubesc cu pasiune.

În 2010: Te aşteaptă un an dinamic şi fericit! Se pare că energia ta nu are limite, iar dacă ai puţină grijă de imaginea ta, vei atrage toate privirile. Spre finalul anului, te vei simţi obosit şi cel mai bine este să te relaxezi alături de perechea ta.

Zodie compatibilă cu: Gemeni, Vărsător şi Balanţă.

Scorpion (24 octombrie - 22 noiembrie, semn de apă)

Primul lucru pe care îl vei observa la un Scorpion este privirea cuceritoare, ce pare că patrunde în sufletul tău şi îţi ghiceşte sentimentele. Scorpionii sunt persoane decise, ce iubesc şi urăsc cu pasiune. Încrezători în forţele proprii, nativii din această zodie nu vor pleca urechea la părerile altora şi nu îşi vor arăta vulnerabilităţile.

În relaţia de cuplu, Scorpionii sunt foarte pasionali şi dedicaţi celuilalt. Personalitatea magnetică îi face atrăgători, iar mulţi se vor pierde încercând să le descifreze aura de mister. Latura agresivă a personalităţii o va domina de cele mai multe ori pe cea sensibilă.

În 2010: Din punct de vedere romantic, anul acesta îţi va merge mai bine decât ţi-a mers în mult timp! Fie vei întâlni iubirea, fie relaţia pe care o ai deja va fi consolidată. Sexul opus pare dispus să-ţi împlinească toate poftele, aşa că profită din plin de asta!

Zodie compatibilă cu: Rac, Peşti şi Scorpion.

Săgetător (23 noiembrie - 21 decembrie, semn de foc)

Săgetătorii sunt persoane directe si inocente, aproape ca nişte copii. Vor încerca să te înveselească şi să-ţi facă unele complimente, însă, de multe ori spun ceea ce nu trebuie. Le place să aiba cât mai multe preocupări şi să fie în centrul atenţiei.

Nativii din această zodie riscă totul pentru iubire. Nu te îndoi de ei, pentru că sunt de încredere şi se vor simţi răniţi. Deşi dedicaţi relaţiei de cuplu, Săgetătorii au nevoie de o anumită libertate. Dacă vrei sa le intri pe sub piele, fă-le complimente!

În 2010: Dragostea este, pentru tine, ca un boboc gata să înflorească. Nu grăbi lucrurile şi lasă situaţia să evolueze în ritmul propriu. Contextele sociale îţi pot deschide noi perspective în amor, aşa că nu sta în casă!

Zodie compatibilă cu: Berbec, Leu şi Gemeni.

Capricorn (22 decembrie - 20 ianuarie, semn de pământ)

Muncitori, independeţi şi încrezători în forţele proprii, Capricornii nu se feresc să-şi urmeze cu determinare scopurile. Ei respectă tradiţiile şi nu prea îşi bagă nasul în treaba altora. Ataşaţi de familie, Capricornii vor face orice să-i protejeze pe cei dragi. În cercul lor de apropiati, li se cere deseori sfatul în situaţii de criză.

În relaţia de cuplu, Capricornii sunt loiali, dedicaţi şi destul de toleranţi. Totuşi, pot deveni extrem de posesivi cu persoana iubită şi nu se feresc să-şi declare sentimentele. Te poţi baza pe ei şi vor fi întotdeauna lângă tine atunci când vei avea nevoie.

În 2010: Comunicarea în cuplu este foarte importantă în prima jumătate a anului. Nu te feri să vorbeşti cu partenerul tău pentru a clarifica eventualele probleme. Încearcă să te fereşti de decizii majore anul acesta şi să te bucuri de cât mai multe weekenduri romantice şi relaxante.

Zodie compatibilă cu: Fecioară, Taur şi Capricorn.

Vărsător (20 ianuarie - 19 februarie, semn de aer)

Primul lucru pe care îl vei observa la un Vărsător este natura prietenoasă. Le place libertatea şi sunt predispuşi la schimbări bruşte de dispoziţie. Un Vărsător urăşte să se conformeze normelor acceptate de restul lumii, fiind un rebel la rădăcină. Îi place să analizeze constant oamenii şi situaţiile dar, cu toate astea, în final ajunge într-o stare de confuzie.

Nu te vei plictisi niciodată într-o relaţie cu un Vărsător pentru că nativii din această zodie au o imaginaţie bogată şi puterea de a surprinde. Vărsătorii sunt rareori geloşi şi, chiar dacă asta se întâmplă, nu o vor arăta. Sunt drăgăstoşi cu perechea lor şi foarte sensibili, aşa că se lasă uşor răniţi.

În 2010: Anul acesta dragostea este liberă şi fericită! Aşa că participă la petreceri şi alte adunări sociale şi bucură-te de prieteni noi. Dacă eşti într-o relaţie de cuplu, încearcă să ai mai multă grijă la sentimentele celuilalt.

Zodie compatibilă cu: Gemeni, Balanţă şi Vărsător.

Peşti (20 februarie - 21 martie, semn de apă)

Cei născuţi în zodia Peştilor au câte puţin din toate celelalte zodii. Ei sunt, în general, de două feluri: cei care se lasă duşi de val şi cei ce înoată împotriva curentului. Prima categorie este cea a visătorilor, în timp ce nativii din cea de-a doua categorie sunt luptători şi au succes pe toate planurile. Peştii nu sunt afectaţi de criticile celor din jur şi nu prea se pierd cu firea. Pentru ei, lumea este alcătuită din elemente din poveştile cu zâne.

În iubire, Peştii sunt romantici şi îşi învăluie partenerii cu afecţiune. Sunt empatici şi îţi vor ghici sentimentele chiar înainte de a le da glas. Peştii preferă relaţiile pe termen lung şi sunt devotaţi.

În 2010: Starea ta de spirit anul acesta este una egoistă, aşa că te simţi mai independent şi nu eşti foarte interesat de căutarea iubirii. Totuşi, nu te închide în totalitate în lumea ta şi dă-le o şansa eventualilor pretendenţi!

Zodie compatibilă cu: Scorpion, Rac şi Peşti.


3 comentarii:

  1. Am o mulțime de bucurie și entuziasm în mine, sunt torpey clare, am fost fericit cu căsătoria mea, până când soțul meu a început să asculte bârfele despre faptul că nu sunt credincios jurămintelor noastre conjugale, am încercat să-l fac să înțeleagă că sunt bârfe și minte, dar a pierdut dragostea, încrederea și încrederea în noi. Așa că am devenit cupluri copleșitoare și apoi am cerut divorțul, mai târziu, ne-am separat. la ani de la divorț, am încercat să duc o viață normală fără el, dar nu am putut, așa că am început o căutare despre cum să-l recuperez pe fostul meu soț, apoi am fost menționat, BaBa ogbogo un om mare și extrem de spiritual care a aruncat un iubirea vrajă asupra mea și a făcut ca EX-ul meu să revină la mine. Sunt copleșit, așa că renunț la contactul său aici pentru cei care au probleme de relație și căsătorie, astfel încât să poată ajuta cu lucrări extraordinare. E-mail: greatbabaogbogotemple@gmail.com. Sau numărul său de whatsapp ... + 234902018697 Luați legătura cu el, vedeți cât de mare și puternic este. De asemenea, ajută în aceste chestiuni ...

    (1) Opriți divorțul.
    (2) Încetează sterilitatea.
    (3) Mult succes noroc.
    (4) Vrajă de căsătorie.
    (5) Scăpați de problemele spirituale.

    RăspundețiȘtergere
  2. O mărturie uimitoare despre un jucător care mi-a adus soțul înapoi la mine. Numele meu este May Lookman, locuiesc în Marea Britanie și sunt fericit căsătorit cu un soț minunat și grijuliu, cu doi copii. O mare problemă a apărut în familia mea acum șase luni, între mine și soțul meu. Atât de îngrozitor încât a dus cazul în instanță pentru divorț. a spus că nu a mai vrut să rămână niciodată cu mine și că nu mă mai iubește. Așa că a plecat de acasă și i-a determinat pe mine și pe copiii mei să suferim dureri severe. Am încercat tot posibilul să-l recuperez după multe cerșetori, dar fără rezultat. și a confirmat că și-a luat decizia și nu a mai vrut să mă mai vadă. Așadar, într-o seară, când mă întorceam de la serviciu, am întâlnit un vechi prieten de-al meu care l-a întrebat pe soțul meu. Așa că i-am explicat totul, așa că mi-a spus că singurul mod în care aș putea să-l recuperez pe soțul meu era să vizitez un jucător de vrăji, pentru că și el a funcționat. Așa că nu am crezut niciodată în vraja, dar nu am avut de ales decât să-i urmez sfatul. Apoi mi-a dat adresa de e-mail a jucătorului de vrăji pe care l-a vizitat. {ogunomospellcaster@gmail.com}. Așadar, în dimineața următoare, am trimis un e-mail la adresa pe care mi-a dat-o, iar vrăjitorul m-a asigurat că îl voi recupera pe soțul meu a doua zi. Ce afirmație uimitoare !! Nu am crezut niciodată, așa că a vorbit cu mine și mi-a spus tot ce trebuie să fac. Apoi a doua zi dimineață, atât de surprinzător, soțul meu, care nu mă sunase în ultimele șase luni, mi-a sunat să-mi anunțe că se întoarce. Așa că s-a întors în aceeași zi, cu multă dragoste și bucurie, și și-a cerut scuze pentru greșeala și durerea pe care mi le-a provocat mie și copiilor mei. Apoi, din acea zi, relația noastră a fost acum mai puternică decât în ​​trecut, cu ajutorul unui jucător de vrăji. Prin urmare, vă voi sfătui să-l vizitați cu amabilitate pe marele Dr. Ogun Omo dacă vă aflați într-o astfel de stare sau dacă aveți vreo problemă legată de „readucerea fostului dvs. înapoi. Așadar, mulțumesc dr. Ogun Omo pentru că mi-a adus soțul înapoi și am adus din nou bucurie familiei mele. {ogunomospellcaster@gmail.com}
    De asemenea, vindecă și readuce EX înapoi,
    1 leac pe bază de plante HIV / ADIS.
    2 Tratamentul cancerului pe bază de plante.
    3 Curățarea rupturii articulației.
    4 herpes vindecă ierburi.
    5 feluri de orez jeleu.
    6 HPV leac de plante medicinale.
    7 Vindecarea diabetului.
    8 recuperează-ți fostul.
    9 Vraja sarcinii.
    10 cura HTP.
    11 Vindecarea aerului hepatitic.
    12 Covid 19 coronia vires cure.
    13) Tratamentul astmului.

    RăspundețiȘtergere
  3. Căsătoria mea mergea atât de bine când soțul meu a început brusc să aibă relații matrimoniale suplimentare cu secretara sa și când am aflat că nu vine acasă. Am început să caut ajutor pentru că nu pot crește copii singuri și apoi l-am întâlnit pe atotputernicul doctor Charles care mi-a spus să nu-mi fac griji și că îmi va restabili căsătoria. Așa a vrăjit și soțul meu a venit la mine pledând pentru tot ce a făcut în spatele meu. Mulțumesc Atotputernicului Doctor Charles Ești un om de cuvinte!

    E-mail: doctorcharlesspellword99@gmail.com sau WhatsApp lui la +27638477619

    RăspundețiȘtergere