luni, 1 martie 2010

O dieta sanatoasa

O talie fina si un ten luminos reprezinta nu numai atuuri estetice ci si amprenta unei stari de sanatate excelenta. Cearcanele negre, straturile inestetice de grasime, tenta palida a tenului, nu sint decit o dovada a unui stil de viata neglijent, nesanatos cu posibile consecinte grave asupra starii noastre de sanatate pe termen lung.

A ne chinui cu diete crunte, mai mult sau mai putin eficiente, doar pentru a slabi în timp record, nu înseamna decit a agrava o stare patologica. Nu trebuie sa percepem o dieta ca pe o perioada limitata de timp, în care tot ce avem de facut ar fi sa mincam putin si tot felul de alimente mai mult sau mai putin gustoase, ci ca pe o schimbare majora in viata noastra.
Pentru o sanatate excelenta si pentru o talie de invidiat, ar trebui sa ne impunem un stil de viata din care anumite alimente si obiceiuri nocive sa dispara definitiv.

RENUNTATI LA:
  • Dulciuri rafinate de patiserie, creme, torturi, dulciurile din comert ambalate si în special toate dulciurile care se “rontaie”.
  • Bauturi dulci, carbogazoase, artificiale, nectaruri din comert cu adaos de zahar.
  • Fainoase, taietei, spaghete, piine alba din faina rafinata, produse de fast food.
  • Bauturi alcoolice (bere, vin rosu, lichioruri de fructe).
  • Carnea grasa de porc, smintina si frisca, margarina sarata, mezeluri, carne afumata, peste afumat, cirnati, carne tocata.
  • Prajeli (carne prajita, oua prajite, cartofi prajiti).
  • Alimente foarte condimentate.
  • Conservele si mezelurile.

Cafeaua de tip instant, ciocolata calda sau capuccino.

RECOMADARILE NOASTRE

  • Carne slaba de pui, peste sau vita, preparata prin sistemul “înabusire”.
  • Piine neagra, cu tarite sau graham.
  • Supe slabe de legume.
  • Fructe si legume în stare proaspata sau sucuri de fructe stoarse manual în casa si baute în prima jumatate de ora de la stoarcere.
  • Ceaiuri din plante medicinale, ceai verde.
  • Legume fierte sau înabusite.
  • Salate de cruditati.
  • Miere, sau dulciuri pe baza de fructe si miere, preparate în casa (cu moderatie), deoarece sint lipsiste de coloranti sintetici, adaos de zahar si conservanti.
Va propunem O Dieta Sanatoasa care ar trebui perceputa ca un stil de viata pe care sa îl adoptam permanent, nu doar pe parcursul perioadei cit vrem sa scapam de kilogramele în plus.

Mic dejun - ora 8.00
  • 2 felii piine graham sau cu tarite cu o lingurita de unt de casa.
  • Un ou fiert moale.
  • 250 ml de suc de portocale, mere, banane sau morcovi, stors proaspat în casa.
  • felie de brinza de vaci sau un bol de brinza moale de vaci amestecata cu verdeata proaspat tocata.
  • 100 grame de piept de pui fiert si foarte putin sarat.
Sucul de fructe poate fi înlocuit cu o cana de ceai verde sau ceai din plante medicinale cu multa lamiie si o lingura de miere sau neîndulcit.
Este permisa o ceasca dintr-o lingurita de cafea, proaspat risnita în casa. Cafeaua ar trebui evitata de personele cu tensiunea crescuta sau cu tulburari ale tranzitului intestinal sau alte afectiuni digestive (ulcer gastro-duodenal, gastrita).

Gustare - ora 10.30
  • cana de ceai verde sau ceai din plante medicinale.
  • Un fruct.
Prinz - ora 13.30
  • Un bol de 300 ml de supa slaba de legume sau de pui.
  • 150 g carne de pui sau de vita, inabusita, sau peste slab la gratar.
  • 250 g de salata de cruditati.
Pentru a diversifica dieta, puteti sa mincati legume înabusite, în sos de rosii moi, tocate marunt si cu multa verdeata, alaturi de o bucata (150g) de carne de pui sau vita preparata la gratar.
O alta sugestie ar fi ficatei fierti sau la gratar, împreuna cu o salata de legume, piure de cartofi sau cartofi natur cu verdeata si putina lamiie.

Gustare - ora 16.30
  • cana de ceai verde sau ceai din plante medicinale.
  • Un fruct.
  • prajitura de casa pe baza de miere sau fructe.
Cina - ora 18.00
  • 2 felii de piine graham, neagra sau cu tarite (acestea pot fi înlocuite cu un bol de cereale cu lapte proaspat sau, dupa gust, cu mamaliga cu lapte).
  • Un iaurt mic sau o cana cu lapte.
  • 100 g carne slaba fiarta.
Cu aceasta dieta se pierd aproximativ 2 - 4 kilograme pe luna, în functie de metabolsimul fiecaruia. Are avantajul ca, pe linga o slabire relativ moderata, fara efecte nocive asupra organismului, se acopera toate principiile nutritive necesare zilnic (proteine, carbohidrati, vitamine).
Adoptata ca stil de viata, alaturi de practicarea cu regularitate a unui sport (înot, plimbari în aer curat, plimbari cu bicicleta, drumetii pe munte) si cu un somn odihnitor, ne garanteaza nu doar o silueta de vis, ci si o viata sanatoasa si un tonus psihic de invidiat.

2 comentarii:

  1. O mărturie uimitoare despre un jucător care mi-a adus soțul înapoi la mine. Numele meu este May Lookman, locuiesc în Marea Britanie și sunt fericit căsătorit cu un soț minunat și grijuliu, cu doi copii. O mare problemă a apărut în familia mea acum șase luni, între mine și soțul meu. Atât de îngrozitor încât a dus cazul în instanță pentru divorț. a spus că nu a mai vrut să rămână niciodată cu mine și că nu mă mai iubește. Așa că a plecat de acasă și i-a determinat pe mine și pe copiii mei să suferim dureri severe. Am încercat tot posibilul să-l recuperez după multe cerșetori, dar fără rezultat. și a confirmat că și-a luat decizia și nu a mai vrut să mă mai vadă. Așadar, într-o seară, când mă întorceam de la serviciu, am întâlnit un vechi prieten de-al meu care l-a întrebat pe soțul meu. Așa că i-am explicat totul, așa că mi-a spus că singurul mod în care aș putea să-l recuperez pe soțul meu era să vizitez un jucător de vrăji, pentru că și el a funcționat. Așa că nu am crezut niciodată în vraja, dar nu am avut de ales decât să-i urmez sfatul. Apoi mi-a dat adresa de e-mail a jucătorului de vrăji pe care l-a vizitat. {ogunomospellcaster@gmail.com}. Așadar, în dimineața următoare, am trimis un e-mail la adresa pe care mi-a dat-o, iar vrăjitorul m-a asigurat că îl voi recupera pe soțul meu a doua zi. Ce afirmație uimitoare !! Nu am crezut niciodată, așa că a vorbit cu mine și mi-a spus tot ce trebuie să fac. Apoi a doua zi dimineață, atât de surprinzător, soțul meu, care nu mă sunase în ultimele șase luni, mi-a sunat să-mi anunțe că se întoarce. Așa că s-a întors în aceeași zi, cu multă dragoste și bucurie, și și-a cerut scuze pentru greșeala și durerea pe care mi le-a provocat mie și copiilor mei. Apoi, din acea zi, relația noastră a fost acum mai puternică decât în ​​trecut, cu ajutorul unui jucător de vrăji. Prin urmare, vă voi sfătui să-l vizitați cu amabilitate pe marele Dr. Ogun Omo dacă vă aflați într-o astfel de stare sau dacă aveți vreo problemă legată de „readucerea fostului dvs. înapoi. Așadar, mulțumesc dr. Ogun Omo pentru că mi-a adus soțul înapoi și am adus din nou bucurie familiei mele. {ogunomospellcaster@gmail.com}
    De asemenea, vindecă și readuce EX înapoi,
    1 leac pe bază de plante HIV / ADIS.
    2 Tratamentul cancerului pe bază de plante.
    3 Curățarea rupturii articulației.
    4 herpes vindecă ierburi.
    5 feluri de orez jeleu.
    6 HPV leac de plante medicinale.
    7 Vindecarea diabetului.
    8 recuperează-ți fostul.
    9 Vraja sarcinii.
    10 cura HTP.
    11 Vindecarea aerului hepatitic.
    12 Covid 19 coronia vires cure.
    13) Tratamentul astmului.

    RăspundețiȘtergere
  2. Căsătoria mea mergea atât de bine când soțul meu a început brusc să aibă relații matrimoniale suplimentare cu secretara sa și când am aflat că nu vine acasă. Am început să caut ajutor pentru că nu pot crește copii singuri și apoi l-am întâlnit pe atotputernicul doctor Charles care mi-a spus să nu-mi fac griji și că îmi va restabili căsătoria. Așa a vrăjit și soțul meu a venit la mine pledând pentru tot ce a făcut în spatele meu. Mulțumesc Atotputernicului Doctor Charles Ești un om de cuvinte!

    E-mail: doctorcharlesspellword99@gmail.com sau WhatsApp lui la +27638477619

    RăspundețiȘtergere