miercuri, 10 martie 2010

Ma iubeste... nu ma iubeste...


Nu exista nici un raspuns pozitiv la aceasta intrebare, numai semnale negative. Daca observi urmatoarele trasaturi, ar trebui sa iei in considerare posibilitatea ca relatia ta nu e chiar asa roz precum credeai. Daca vezi un numai mai mare din aceste trasaturi, atunci ai adevarul gol golut chiar in fata ta.


1. Ai impresia ca partenerul tau te preseaza sa duci relatia mai departe sau intr-un ritm mai alert decat ti-ai dori? Poate partenerul tau este mai interesat in competitie si in a aduna puncte decat intr-o relatie pe termen lung.


2. Partenerul tau isi tine anumite aspecte ale vietii departe de tine? Daca nu ii face placere sa te vada in prezenta prietenilor sai, sa-i cunosti parintii sau sa iei parte in hobby-urile sale, iti da de inteles cam cat de mult te vrea in viata lui.


3. Te minte sau devize evaziv atunci cand discutati despre relatia voastra? Este un semnal clar ca relatia nu este importanta pentru el. Probabil isi doreste sa se bucure de ceea ce primeste fara sa se implice prea mult.


4. Partenerul tau a pus monopol asupra ta? Daca realizezi ca te vezi cu prietenii mai rar, sau ca partenerul tau este gelos pe relatia pe care o ai cu prietenii tai, atunci iti trimite un semnal clar ca te vede mai mult ca pe un obiect pe care il poseda, nu ca pe o persoana cu propriile nevoi si interese.


Ma iubeste... nu ma iubeste...5. Te deprimi constant dupa ce te vezi cu iubitul tau dar nu iti dai seama de ce? Poate vezi mai multe in relatia ta decat exista de fapt? Uneori ne dorim un lucru atat de mult ca nu putem vedea cat de mult ne raneste.


6. Partenerul tau se comporta diferit cu tine atunci cand sunteti singuri? Unii oameni se folosesc de relatiile romantice pentru a castiga puncte in plus in grupul social din care fac parte. Stii ca nu este dragoste daca esti folosita pentru a obtine ceva ce el isi doreste.


7. Partenerul tau te ia peste picior? Tachinarea este normala. Batjocura nu. Daca ii spui partenerului tau ca ceva te deranjeaza, si nici macar nu incearca sa se opreasca, atunci nu te iubeste. Daca asta sta la baza relatiei tale atunci mai bine las-o balta.


8. Ai oservat vreodata temperamentul iubitului tau? Daca este un timp mai temperamental, atunci este uman. Daca se exprima deschis fata de tine, ia acest lucru ca incredere. In schimb, daca te loveste vreodata, paraseste-l. Cheama politia daca vrei sau pune pe cineva mare si urat sa il puna la punct pana implora indurare. Ok, am glumit.. nu trebuie sa fie mare si urat…. Dar partenerul tau nu are nici un drept, absolut nici unul, sa te loveasca. Punct.

3 comentarii:

  1. Buna ziua, sunt aici pentru a raspândi aceasta veste buna întregii lumi cu privire la modul în care am primit so?ul meu înapoi. Eram nebun când so?ul meu mi-a lasat o alta femeie luna trecuta. Dar când ma întâlnesc cu un prieten care ma introduce în profetul Okona, un mare mesager la oracolul pe care îl sluje?te, mi-am povestit problema profetului Okona despre cum ma lasat so?ul meu. El mi-a spus doar ca am ajuns la locul potrivit ca voi fi dorin?a mea de inima fara nici un efect secundar. Mi-a spus ce trebuie sa fac, dupa ce a fost facut, în urmatoarele doua zile, so?ul meu a sunat ma la telefon ?i îmi pare rau ca m-ai trait înainte. Sunt atât de fericita ?i cople?ita ca trebuie sa le spun întregii lumi cum mi-a ajutat profetul Okona sa-mi dau dorin?a inimii. Daca ave?i nevoie de orice fel de ajutor, contacta?i Profetul Okona la urmatoarea adresa de e-mail: prophetokona@gmail.com De asemenea, a distribuit atâtea vraji ca,
    (1) Daca dori?i ex-spate.
    (2) nu ai nevoie de un divor? în casnicia ta.
    (3) Vrei sa fii promovat în biroul tau.
    (4) Vrei sa vindeci bolile mortale
    (5) Daca vre?i un copil.
    (6) Vrei sa fii bogat.
    (7) Vrei sa î?i ceri so?ul ?i so?ia sa fie a ta pentru totdeauna.
    (8) Daca ave?i nevoie de asisten?a financiara.
    (9) vrei o so?ie / so?
    prophetokona@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Am o mulțime de bucurie și entuziasm în mine, sunt torpey clare, am fost fericit cu căsătoria mea, până când soțul meu a început să asculte bârfele despre faptul că nu sunt credincios jurămintelor noastre conjugale, am încercat să-l fac să înțeleagă că sunt bârfe și minte, dar a pierdut dragostea, încrederea și încrederea în noi. Așa că am devenit cupluri copleșitoare și apoi am cerut divorțul, mai târziu, ne-am separat. la ani de la divorț, am încercat să duc o viață normală fără el, dar nu am putut, așa că am început o căutare despre cum să-l recuperez pe fostul meu soț, apoi am fost menționat, BaBa ogbogo un om mare și extrem de spiritual care a aruncat un iubirea vrajă asupra mea și a făcut ca EX-ul meu să revină la mine. Sunt copleșit, așa că renunț la contactul său aici pentru cei care au probleme de relație și căsătorie, astfel încât să poată ajuta cu lucrări extraordinare. E-mail: greatbabaogbogotemple@gmail.com. Sau numărul său de whatsapp ... + 234902018697 Luați legătura cu el, vedeți cât de mare și puternic este. De asemenea, ajută în aceste chestiuni ...

    (1) Opriți divorțul.
    (2) Încetează sterilitatea.
    (3) Mult succes noroc.
    (4) Vrajă de căsătorie.
    (5) Scăpați de problemele spirituale.

    RăspundețiȘtergere
  3. O mărturie uimitoare despre un jucător care mi-a adus soțul înapoi la mine. Numele meu este May Lookman, locuiesc în Marea Britanie și sunt fericit căsătorit cu un soț minunat și grijuliu, cu doi copii. O mare problemă a apărut în familia mea acum șase luni, între mine și soțul meu. Atât de îngrozitor încât a dus cazul în instanță pentru divorț. a spus că nu a mai vrut să rămână niciodată cu mine și că nu mă mai iubește. Așa că a plecat de acasă și i-a determinat pe mine și pe copiii mei să suferim dureri severe. Am încercat tot posibilul să-l recuperez după multe cerșetori, dar fără rezultat. și a confirmat că și-a luat decizia și nu a mai vrut să mă mai vadă. Așadar, într-o seară, când mă întorceam de la serviciu, am întâlnit un vechi prieten de-al meu care l-a întrebat pe soțul meu. Așa că i-am explicat totul, așa că mi-a spus că singurul mod în care aș putea să-l recuperez pe soțul meu era să vizitez un jucător de vrăji, pentru că și el a funcționat. Așa că nu am crezut niciodată în vraja, dar nu am avut de ales decât să-i urmez sfatul. Apoi mi-a dat adresa de e-mail a jucătorului de vrăji pe care l-a vizitat. {ogunomospellcaster@gmail.com}. Așadar, în dimineața următoare, am trimis un e-mail la adresa pe care mi-a dat-o, iar vrăjitorul m-a asigurat că îl voi recupera pe soțul meu a doua zi. Ce afirmație uimitoare !! Nu am crezut niciodată, așa că a vorbit cu mine și mi-a spus tot ce trebuie să fac. Apoi a doua zi dimineață, atât de surprinzător, soțul meu, care nu mă sunase în ultimele șase luni, mi-a sunat să-mi anunțe că se întoarce. Așa că s-a întors în aceeași zi, cu multă dragoste și bucurie, și și-a cerut scuze pentru greșeala și durerea pe care mi le-a provocat mie și copiilor mei. Apoi, din acea zi, relația noastră a fost acum mai puternică decât în ​​trecut, cu ajutorul unui jucător de vrăji. Prin urmare, vă voi sfătui să-l vizitați cu amabilitate pe marele Dr. Ogun Omo dacă vă aflați într-o astfel de stare sau dacă aveți vreo problemă legată de „readucerea fostului dvs. înapoi. Așadar, mulțumesc dr. Ogun Omo pentru că mi-a adus soțul înapoi și am adus din nou bucurie familiei mele. {ogunomospellcaster@gmail.com}
    De asemenea, vindecă și readuce EX înapoi,
    1 leac pe bază de plante HIV / ADIS.
    2 Tratamentul cancerului pe bază de plante.
    3 Curățarea rupturii articulației.
    4 herpes vindecă ierburi.
    5 feluri de orez jeleu.
    6 HPV leac de plante medicinale.
    7 Vindecarea diabetului.
    8 recuperează-ți fostul.
    9 Vraja sarcinii.
    10 cura HTP.
    11 Vindecarea aerului hepatitic.
    12 Covid 19 coronia vires cure.
    13) Tratamentul astmului.

    RăspundețiȘtergere