luni, 1 martie 2010

Cum sa cuceresti femeia de azi

In timp ce tu stai linistit si iti vezi de treaba ta, in prietena ta, care este femeia perfecta, femeia visurilor, femeia fatala, are loc o batalie cu flacari.

DE CE ?

PENTRU CA A FOST SEDUSA DE ALTCINEVA !

Astazi iti scriu primul articol, strict legat de seductie. Am ales sa incep acest drum axat pe psihologia femeii deoarece in trecut am avut de suferit de pe urma unor incidente strans legate de ’lumea femeilor’. E pacat ca multi barbati de pe lumea asta au suferit, sufera si vor suferi din cauza ca nu cunosc cateva lucruri banale despre femei.

In urma cu cativa ani Erik von Markovik, cunoscut dupa porecla Mystery, a impartit arta de a cuceri o femeie in 3 mari categori:

ATRACTIE + CONFORT = SEDUCTION

Aceasta nu este o formula matematica care trebuie sa o aplici stas la toate femeile cu care ai contact dar te poate ajuta sa intelegi mai bine psihologia femeii.

In realitate nimeni nu a reusit sa inteleaga cum gandesc femeiile. Sigmund Freud, fondator al scolii psihologice de psihanaliza, a studiat o viata intreaga despre ele si tot nu a ajuns la un rezultat concret. Cu siguranta nu voi reusi eu acuma intr-un articol sa descopar asta. Dar poti afla anumite lucruri care te pot ajuta.

Fiecare om se naste cu anumite programe (ex. programul respiratiei, programul senzatiei de foame, programul somnului etc). Deasemenea, de-a lungul vietii ne construim singuri o sumedenie de programe (ex programul mersului, programul alergatului, programul de a comunica cu alte persoane). Fiecare barbat de-a lungul vietii isi face singur un program despre femei. In majoritatea cazurilor acest program este GRESIT.

De ce nu toti barbatii stiu programul seductiei ?

Aici pot fi foarte multe raspunsuri, fiecare fiind diferit. De exemplu eu nu am stiut cum sa seduc o femeie deoarece am fost crescut de mama care isi dorea sa aiba BAIATUL PERFECT. Si fii atent cum m-a invatat pe mine mama sa fiu ‘barbatul perfect’. Mama nu dorea sa aiba acasa un golan prost crescut. Si mi-a explicat cum trebuie sa ma comport cu femeile. Acest program continea o gramada de lucruri. De exemplu mi-a explicat ca daca vreau sa am multe femei trebuie sa ma port foarte frumos cu ele : sa le cumpar multe cadouri pentru a le face fericite, sa le cumpar flori pentru a le face sa zambeasca, sa le platesc consumatia intodeauna la prima intalnire pentru a lasa o impresie buna, sa merg tot timpul frumos imbracat pentru a fi mai atragator…

Foarte ciudat, ca de fiecare data cand respectam acest program aparea alt barbat si mi-o sufla de langa mine ‘cat ai zice peste’. Si pe deasupra era si un baietas de cartier care dupa ce nu ii platea niciodata consumatia, nu ii cumpara nici macar un cadou. Eu le cumparam foarte multe si tot nu aveam parte de femei adevarate. CIUDAT NU ? :)

In acest articol vreau sa iti spun 3 povesti din care o sa intelegi : Cum reuseste alt barbat sa iti seduca femeia ?

Povestea NR. 1 : 90-60-90 ce imi dadea citate din Eminescu !

Ea arata precum o papusa din revistele Barby. Am stabilit sa ne intalnim la prima intalnire in spate la un parc din Timisoara (parcul copiilor). Cand ea a ajuns acolo eu nu eram prezent bineinteles, :D si ma suna sa ma ia la rost ca de ce intarzii pentru ca se leaga golanii de ea. Nu am raspuns la intrebare dar i-am spus ca in fata ei are un stalp pe care se afla indiciile jocului care urmeaza sa ne jucam. Pe stalp era un bilet pe care scria ca daca vrea sa ajunga la mine trebuie sa gaseasca toate biletelele deoarece acestea contin indicii cu locul in care ma aflu. Pe fiecare biletel avea scris un mesaj interesant si un indiciu. Pentru a gasi biletelele a trebuit sa se bage prin pietris, sa se urce pe cateva banci, sa se chinuie sa le dezlipeasca etc.

Dupa ce a gasit ultimul bilet si a ajuns la mine, am legat-o la ochi, i-am bagat castile cu muzica in urechi si am plimbat-o asa pana intr-un parc unde ne-am asezat pe o banca. Acolo ea fiind legata la ochi nu stia unde se afla, pentru a o ajuta sa afle unde suntem am scos de sub banca doua pahare si i le-am dat sa le tina in mana. Credea ca suntem undeva inauntru. I-am scos castile din urechi am fugit la distanta si am urlat GRESIT. A ramas socata si i-am zis ca o mai ajut cu un indiciu, am scos de sub banca o sampanie si am deschis-o. Sampania a facut “boom” iar ea mi-a raspuns ca suntem undeva pe o terasa. I-am zis din nou GRESIT!

Dupa aceste momente de tachinare, am baut impreuna un pahar de sampanie si am inceput sa povestim despre noi. Am fost placut surprins sa observ ca era foarte citita tipa si foarte educata (imi dadea chiar citate din carti). Ne-am sarutat, ne-am strans in brate, am alergat pe strada in fata masinilor, ne-am oprit pe trecerea de pietoni sa ne sarutam, ne-am simtit bine impreuna. Si incetul cu incetul a inceput sa imi marturiseasca, avea prieten de 6 ani :D . Nu il inselase niciodata cu altul, o singura data a iesit cu alt barbat la un suc dar i s-a parut un prost si a crezut ca la fel is toti. Ea avea 22 de ani si stia ca e diferenta mare de varsta intre noi.

A doua zi am fost la ea acasa.

Povestea NR.2: Femeia ce respira misto !

Am luat-o cu masina din centru orasului, la volan era o prietena deoarece eu nu am carnet, si am legat-o la ochi cu o esarfa. Stia ca o sa avem o intalnire neobisnuita si am dus-o in padure ca sa nu ne deranjeze nimeni. Cand ne-am dat jos din masina i-am pus o lanterna pe cap de minier, castile in urechi cu muzica si am inceput sa ne plimbam pana langa niste copaci. Acolo am intins o patura, am aprins cateva lumanari, am deschis o sticla de vin si i-am dat jos esarfa de la ochi. Sa vezi acolo REACTIE : ESTI NEBUNNNN !? J la care eu i-am raspuns ca da bineinteles, nu sunt in toate mintiile, sunt doar in propria mea minte.

La a doua intalnire am mers intr-un club unde ea a venit cu un grup de prietene. Mi-a spus ca e poligama (adica ii place sa aiba mai multe relatii) asa ca m-am hotarat sa ‘dansez ’ si cu prietenele ei. Dupa ce am mers intr-un camin cu ele in camera, ea mi-a zis ca ma duce acasa cu masina. L Ce cacat ! Eu credeam ca ea, chiar e poligama. Femeile astea, una zic, alta fac. In masina am avut parte de alta experienta. M-a impresionat modul in care tipa asta traia fiecare secunda a vietii sale, se bucura de fiecare clipa, simteam asta in respiratia ei. Ea era cu 5 ani mai mare decat mine, un prieten actual si o dulceata de copil de 2 ani jumate.

Povestea NR .3 : Ai prieten ? Eu cred ca vrei un ardei iute defapt.

Ea a venit direct la mine acasa ca sa ma ajute la informatica si sa facem impreuna niste clatite. Nu i-au placut clatitele care le-am facut asa ca m-am hotarat sa ii dau sa manance altceva.

Am asezat-o pe un scaunel am legat-o la ochi si am inceput sa ii dau sa manance. Niste gem a fost primul aliment apoi am continuat cu : paine, carne, fructe, legume, popcorn, ciocolata si alte prostii din frigider. Dupa ce i-am dat sa manance destul de multe preparate incat sa aiba incredere sa inghita direct, i-am bagat un ardei iute in gura. J A facut ca un orgasm in flacari. Apoi i-am turnat lapte si miere la fel ca in filmul nine and a half weeks. Apropo filmul ala m-a inspirit foarte mult in seductie.

Dupa ce am mancat clatitele, ne-am dus in camera sa facem putina informatica. Si asta avea un prieten bineinteles.

De ce iti spun tie toate povestile astea?

Deoarece am vrut sa te motivez sa incepi sa inveti, astazi, cateva lucruri legate de seductie pentru a nu te regasi in cazul prietenilor inselati din povestiile de mai sus.

Inainte sa incep sa iti explic cum sa abordezi o fata, cum sa o faci sa fie atrasa de tine, cum sa ii iei numarul de telefon, cum sa iesi cu ea la o intalnire, tot ce tine de procesul seductiei am vrut sa iti arat ce se poate intampla daca in relatia cu prietena ta apare un al treilea personaj care stie cateva lucruri banale despre ‘cum cuceresti o femeie’.

Pentru a tine o femeie langa tine ea trebuie sa fie trup si suflet pentru tine deoarece tentatia este la orice pas.

Primele lucruri pe care le poti atribui la comportamentul tau pentru a deveni mai atragator sunt :

Fi spontan, diferit, creativ, flexibil, pasionat !

Fa ceva nou, diferit. Daca iti pui mintea la contributie si te stradui sa o scoti din starea de confort de fiecare data cand va intalniti, ea va fi mult mai deschisa in fata ta si mult mai atrasa de tine deoarece i-ai oferit niste senzatii si emotii pe care ea nu le-a mai trait. E si logic sa iti placa ceva nou mai mult decat ceva vechi. Si cand iti cumperi o haina noua ai impresia ca e mai faina decat cea veche.

Femeile urasc monotonia. Am descoperit acest lucru banal in timpu unei relatii de lunga durata pe care am avuto mai demult. Cu fiecare intalnire in care faceam aceleasi lucruri impreuna, ea era tot mai neatenta la mine. Vorbeam putin deoarece nu mai aveam subiecte despre care sa mai discutam pentru ca stiam deja totul despre ceea ce faceam impreuna.

Nu fi rigid. Fi flexibil precum o guma de mestecat. Mai demult eu credeam ca toate animatoarele sunt niste curve. Fosta mea prietena adora sa danseze iar visul ei era sa danseze ca animatoare intr-un club. Eu ce am facut in privinta asta ? I-am furat visul deoarece aveam atat de bine sadita ideea asta in cap ca animatoarele sunt niste curve incat nu am lasat-o sa danseze si sa isi indeplineasca acest vis. Vreau ca TU sa iti scoti toate ideiile din cap care te fac o persoana rigida deoarece poti sa distrugi lucrurile frumoase care se pot intampla altor persoane.

Accepta ideiile noi, chiar daca provin din partea unei femei deoarece doar asa progresati impreuna. A domina o fata nu inseamna sa nu accepti ideiile ei si sa o fortezi sa creada ca e bine tot ceea ce spui tu.

Pasiunile si scopurile tale sunt cele mai importante. Daca tie iti place sa practici skiul dar la femeia cu care vorbesti nu-i place. Nu renunta la pasiunea ta pentru a o face pe ea sa se simta la putere. Daca tie iti place muzica rock si ei ii place house, nu incerca sa o convingi sa asculte si ea rock. Incearca sa gasesti emotiile comune pe care le simtiti cand ascultati muzica. Relatiile interumane se bazeaza pe sentimente si pe conexiuni emotionale.

Femeile sunt mult mai atrase de un barbat care isi stie drumul in viata si e dispus sa faca tot ce se poate pentru as indeplini scopul. Nu lasa zilele tale sa treaca la voia intamplari fara sa le controlezi. Fi in controlul timpului tau non stop. Ea trebuie sa stie ca tu esti un om foarte ocupat si ca nu pierzi timpul aiurea.

Femeile urmaresc ceea ce fuge de ele !

Cand eram la gradinita nu prea imi placeau fetitele si fugeam de ele. Cel mai urat lucru ce mi se putea intampla la vremea respectiva era faptu ca toate fugeau dupa mine ca sa ma prinda si sa ma tachineze. Ele stiau ca eu nu le plac si nu suportau asta. Vroiau in fel si chip sa imi atraga atentia

In generala am patit ceva asemanator, fugeam de fetele care nu imi placeau. Bineinteles ca am patit la fel, toate fugeau dupa mine si ma cautau ca sa iasa cu mine in oras pentru a se lauda apoi la restu prietenelor cu reusita lor. (pentru cei ce se afla inca la scoala va recomand sa cititi articolul lui nashu de pe forum din categoria best of AS, despre prima zi de liceu).

Femeile sunt ca pisicile de rasa !

In urma cu un an mama a adus acasa o pisica frumoasa de rasa, balineza corcita cu persana. De cand a adus-o acasa am realizat ca pisicile se comporta ca niste top models. Cand vreau sa ma joc cu ea, se preface ca doarme. Cand nu vreau sa ma joc cu ea, vine pe langa mine si se freaca de picioarele mele. Se plictiseste sa manance aceleasi boabe la fel cum femeile se plictisesc sa mearga zi de zi cu prietenu la un suc/film sau sa faca sex in aceeasi pozitie si in acelasi loc de o suta de ori.

Dupa cum ti-am spus si mai sus, m-am hotarat sa incep primul articol despre seductie cu povestile care trebuiau spuse in ultima etapa (seduction) pentru a te motiva si pentru a vedea ca se poate sa obtii ceea ce iti doresti cu adevarat de la orice femeie.

Ca tema de casa vreau sa meditezi asupra intamplariilor de mai sus si sa te gandesti foarte bine cat de mult iti doresti cu adevarat sa inveti acest domeniu.

Intre a agata o femie si a seduce una, este o mare diferenta. A o agata ce inseamna pentru tine ? Ai lua numaru de telefon ? A iesi cu ea la un suc ? A face sex cu ea ? Probabil ca pentru majoritatea barbatilor la fel ca si mie, a o agata inseamna a face sex cu ea.

Ei bine de-a lungul articolelor mele eu vreau sa te invat cum sa o seduci, nu cum sa o agati.

Care este diferenta intre a seduce o femeie si a agata una?

A seduce o femeie nu se reduce doar la a face sex cu ea. Daca vrei cu adevarat ca o femeie sa se gandeasca la tine 24 de h din 24 ai multe de facut. Nu e de ajuns sa intri in vorba cu ea si sa ii ceri numaru de telefon sau sa faci odata sex cu ea, cand sa imbatat.

Mie imi place ca femeile cu care am facut sex sau doar am vorbit, sa ramana impresionate de mine. Vreau sa te invat cum sa faci o femeie sa te recunoasca si peste 3 luni, chiar daca ai vorbit cu ea 2 minute. O femeie care a fost sedusa se difera de una agatata deoarece aceasta isi axeaza emotiile doar pe tine. Pentru a o seduce trebuie sa accesezi cat de mult poti partiile ei emotionale. Sa te folosesti de toate partile ei sensibile pentru a trai cele mai puternice emotii alaturi de tine. E bine sa face-ti impreuna lucruri noi deoarece acestea ii vor oferii noi emotii. Vorbind cu ea doar subiecte care o intereseaza si o pasioneaza vei putea auzi de la aceasta numa lucruri bune fara sa aduci in prezenta emotiile negative.

Mi-a luat multa vreme sa ma mobilizez sa scriu acest articol si sa il creez de accea te rog sa imi scri tot ce poti despre tine, ce intamplari ai patit, de ce crezi ca ai patit asa, ce ai vrea sa faci cu o femeie, care este parerea ta despre ele, ce esti dispus sa faci pentru a invata acest domeniu. Deoarece trebuie sa stiu cu cine vorbesc si ce probleme aveti.

2 comentarii:

  1. O mărturie uimitoare despre un jucător care mi-a adus soțul înapoi la mine. Numele meu este May Lookman, locuiesc în Marea Britanie și sunt fericit căsătorit cu un soț minunat și grijuliu, cu doi copii. O mare problemă a apărut în familia mea acum șase luni, între mine și soțul meu. Atât de îngrozitor încât a dus cazul în instanță pentru divorț. a spus că nu a mai vrut să rămână niciodată cu mine și că nu mă mai iubește. Așa că a plecat de acasă și i-a determinat pe mine și pe copiii mei să suferim dureri severe. Am încercat tot posibilul să-l recuperez după multe cerșetori, dar fără rezultat. și a confirmat că și-a luat decizia și nu a mai vrut să mă mai vadă. Așadar, într-o seară, când mă întorceam de la serviciu, am întâlnit un vechi prieten de-al meu care l-a întrebat pe soțul meu. Așa că i-am explicat totul, așa că mi-a spus că singurul mod în care aș putea să-l recuperez pe soțul meu era să vizitez un jucător de vrăji, pentru că și el a funcționat. Așa că nu am crezut niciodată în vraja, dar nu am avut de ales decât să-i urmez sfatul. Apoi mi-a dat adresa de e-mail a jucătorului de vrăji pe care l-a vizitat. {ogunomospellcaster@gmail.com}. Așadar, în dimineața următoare, am trimis un e-mail la adresa pe care mi-a dat-o, iar vrăjitorul m-a asigurat că îl voi recupera pe soțul meu a doua zi. Ce afirmație uimitoare !! Nu am crezut niciodată, așa că a vorbit cu mine și mi-a spus tot ce trebuie să fac. Apoi a doua zi dimineață, atât de surprinzător, soțul meu, care nu mă sunase în ultimele șase luni, mi-a sunat să-mi anunțe că se întoarce. Așa că s-a întors în aceeași zi, cu multă dragoste și bucurie, și și-a cerut scuze pentru greșeala și durerea pe care mi le-a provocat mie și copiilor mei. Apoi, din acea zi, relația noastră a fost acum mai puternică decât în ​​trecut, cu ajutorul unui jucător de vrăji. Prin urmare, vă voi sfătui să-l vizitați cu amabilitate pe marele Dr. Ogun Omo dacă vă aflați într-o astfel de stare sau dacă aveți vreo problemă legată de „readucerea fostului dvs. înapoi. Așadar, mulțumesc dr. Ogun Omo pentru că mi-a adus soțul înapoi și am adus din nou bucurie familiei mele. {ogunomospellcaster@gmail.com}
    De asemenea, vindecă și readuce EX înapoi,
    1 leac pe bază de plante HIV / ADIS.
    2 Tratamentul cancerului pe bază de plante.
    3 Curățarea rupturii articulației.
    4 herpes vindecă ierburi.
    5 feluri de orez jeleu.
    6 HPV leac de plante medicinale.
    7 Vindecarea diabetului.
    8 recuperează-ți fostul.
    9 Vraja sarcinii.
    10 cura HTP.
    11 Vindecarea aerului hepatitic.
    12 Covid 19 coronia vires cure.
    13) Tratamentul astmului.

    RăspundețiȘtergere
  2. Căsătoria mea mergea atât de bine când soțul meu a început brusc să aibă relații matrimoniale suplimentare cu secretara sa și când am aflat că nu vine acasă. Am început să caut ajutor pentru că nu pot crește copii singuri și apoi l-am întâlnit pe atotputernicul doctor Charles care mi-a spus să nu-mi fac griji și că îmi va restabili căsătoria. Așa a vrăjit și soțul meu a venit la mine pledând pentru tot ce a făcut în spatele meu. Mulțumesc Atotputernicului Doctor Charles Ești un om de cuvinte!

    E-mail: doctorcharlesspellword99@gmail.com sau WhatsApp lui la +27638477619

    RăspundețiȘtergere